Forum

HDD udvidelse til playstation 3, hjælp.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Rechain » fre 09 jan 2009 08:02

Hellere for meget plads end for lidt og til den pris er 500GB da at foretrække :)
Især hvis PS3 ska holde 10år ligesom PS2 (som er på 9 år!) :P haha...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Casper-Blata » fre 09 jan 2009 14:34

Jeg tror desværre ikke, der kommer en konsol, der holder ved i så mange år som ps2. Prøv at tænk folk der i 70erne købte et B&O tv de kan bruge det til sidst på året, men går man ud nu og køber en flad skærm kan mange af dem ikke bruges til licens tv efter 2012 alt ting går bare for hurtigt i dag.
Hilsen Casper

Setup: Sharp 32" - Xbox 360 - Xbox - Nintendo 64 - phillips HDD Optager.
Casper-Blata
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf SoulDecapitate » fre 09 jan 2009 14:37

ja det har du ret i, men alligevel har folk jo mulighed for at købe en ps3 når ps4 kommer. Det samme er jo muligt med ps2 idag.Tror nu nok den skal holde i 10 år som planen er(mener jeg den er )
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rechain » fre 09 jan 2009 18:45

Konsollerne holder længere denne her gang, netop pga. online.
De ka opdatere konsollerne og derved giv dem nyt liv.

PS2 startede godt nok ik med online, men det kom jo så.
Den er bare blevet den populæreste konsol i verden siden den kom.

Derfor SONY har lavet en 10års politik, hvor de yder alt til deres konsol.
PS3 ska nok holde i lang tid udover X360. Fordi de ka opdateres.

Hardware mæssigt, så er de stadig gode og sefølig sker der store ændringer, men det ka ik betales sig mere, for konsollerne, at skifte dem ud så hurtigt. Det er for dyrt. Så hellere lade dem være ude i længere tid, SÅ LÆNGE interessen er der for dem. Se på Nintendo DS, sælger som varmt brød udover PS2 (9år) - nå, men det gik vist off-topic det her?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf charmetie » fre 09 jan 2009 23:25

jeg er kold over få om den så kun holder 5år ;) jeg er meget glad få den og skal til at lære den at kende. jeg vil bare sige mega mange tak til alle med hjælp til min hdd det hele køre nu ;)

nu skal jeg så bare finde nogen flere spil til den hehe har kun 5 :P
charmetie
Niveau 2
 
Indlæg: 111


Indlægaf Casper-Blata » fre 09 jan 2009 23:31

Ja det havde jeg ikke tænkt på med update af konsolerne. Jeg håber bare jeg blir mindst lige så glad for en PS3 som for min xbox nu den er over dobbelt så dyr ;) men blu-ray er så en fordel xbox lige var en tand for hurtige til at nå.
Hilsen Casper

Setup: Sharp 32" - Xbox 360 - Xbox - Nintendo 64 - phillips HDD Optager.
Casper-Blata
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf pauzen » lør 10 jan 2009 00:04

Tråden har udvikler sig til off tropic.
Om maskinen holder 7 eller 9 år er vel ligegyldigt. Vi sidder alle med den nyeste og måske bedste Consol på markedet P.T. og den har over 2 år på bagen, fra den første snak om en ny model til den er i handlen går yderligere 3-4 år, så rolig nu i skal nok ikke regne med at ønske jer en PS4 i julegave i år 2010.
Desuden burde firmaerne gå sammen og udvikle den ultimative Concol, så spille udviklerne kunne bruge deres tid på spillenes kvalitet i stedet for energi på at udvikle 4-5 udgaver af samme.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Bab » lør 10 jan 2009 09:47

Dum ide. Fordi så forsvinder konkurrencen, og så forsvinder udviklingen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf pauzen » lør 10 jan 2009 19:13

Bab skrev:Dum ide. Fordi så forsvinder konkurrencen, og så forsvinder udviklingen.

Bab

Sådan som jeg ser det kan PS3 og XBOX afvikle samme spil i Ca. samme kvalitet. så ud over Blu-Ray drevet i PS3eren, er der sgu ikke meget udviklings foreskæld på hvad to maskiner giver os på skærmen.
Man kan jo altid diskuterer Grafik chip og CPU. Men tror stadig vi ville få bedre og dybere spil, hvis spil udviklerne ikke skulle bruge tid på at lave til alle platforme, og få dem så klonet som muligt, samt at få dem på gaden samtidigt. Og nye konsoller skal vi jo nok få at se selv om udviklerne gik sammen.
Det er jo ikke altid det er en ulempe at samarbejde, hvor langt var vi ikke nået i Medicinal industrien hvis forskerne nu udvekslede forsøgs resultater, i stedet for hemmelighedskræmmerier, patenter Osv.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf CD » man 12 jan 2009 20:59

jeg har lige sat ny hdd i min i dag 500 gb for 650 kr. købte den inde på Amazon vildt billigt og det virker som det skal
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron