Forum

Watch Dogs mission bug (Scrapyard - Spoilers)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Watch Dogs mission bug (Scrapyard - Spoilers)

Indlægaf Kawwah85 » søn 29 jun 2014 16:29

Hey folkens.

Jeg er nået til et sted hvor man skal følge efter T-bone, og holde ham i live imens han planter nogle bomber tror jeg det er. Problemet er bare at missionen bugger hele tiden, og efter at have nakket alle fjenderne, så nægter T-bone at få røven med sig, og forbliver i cover til trods for at der ingen fjender er tilbage. Første del lykkedes det mig at komme forbi ved hjælp af en last save genstart, men næste område med sniperen sker der præcis det samme, og jeg sidder nu fast, og kan ikke komme videre i spillet. Genstart virker heller ikke.

Nogen der har nogle tips?
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Watch Dogs mission bug (Scrapyard - Spoilers)

Indlægaf k_kronborg » søn 29 jun 2014 21:59

Har du prøvet at bruge nogle af hans fælder til at tage din modstandere ud, som T-Bone forslår i starten. Jeg kan huske at jeg brugte dem ihvertfald og ved ikke om det måske skulle trigger noget?

Hvis det ikke hjælper dig, så prøv måske at smid et par IDEs rundt omkring. Jeg har ingen ide om hvad det skulle hjælpe, men det gjorde jeg og jeg skal da hilse og sige at T-Bone ikke kunne komme hurtigt nok afsted da jeg spillede den mission.

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Watch Dogs mission bug (Scrapyard - Spoilers)

Indlægaf Kawwah85 » tirs 01 jul 2014 07:46

Tak for tipsene. Men missionen virkede igen efter jeg kom hjem og startede PS4'eren op igen. Er dog stødt på det samme problem med vigtige npc'ere der ikke vil bevæge sig før. Det er lidt irriterende, men er da kommet videre. lol
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron