Forum

Rep af PS4. Købt på Amazon

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Rep af PS4. Købt på Amazon

Indlægaf Blancos01 » ons 12 nov 2014 04:32

Hej

Jeg har en ps4, hvor spillet sidder fast i drevet og jeg kan ikke få den ud, så den skal højst sandsynligt til reparation. Men problemet er den er købt fra Amazon UK side. Hvor skal jeg indlevere den? Skal den sendes til UK eller har de nogen samarbejdes partner i DK, hvor jeg nemt kan indlevere den.

I så fald jeg hvis jeg ønsker at reparere den på et værksted, kender i nogen steder hvor det kan gøres billigere?

Gerne i kbh.
Billede
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: Rep af PS4. Købt på Amazon

Indlægaf Erroneus » ons 12 nov 2014 09:10

Hvis det er direkte fra Amazon UK af, så skal den nok sendes tilbage. Men det plejer at være simpelt med dem. Kontakt dem og sig du har et problem, så sender de en fragtseddel, som du kan smide på den og så afleverer du den på posthuset.

Havde det været ved en dansk forhandler, så havde det ikke gået hurtigere, da de ikke reparerer dem her i Danmark.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Rep af PS4. Købt på Amazon

Indlægaf warfly » ons 12 nov 2014 10:33

warfly
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: Rep af PS4. Købt på Amazon

Indlægaf Erroneus » ons 12 nov 2014 11:25

Godt fundet og det bryder ikke din garanti. Når der ikke sidder en disk i, kan du være så heldig at Amazon måske bare lave en direkte ombytning med det samme.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Sv: Rep af PS4. Købt på Amazon

Indlægaf Blancos01 » ons 12 nov 2014 14:57


Tak. Det har jeg prøvet, men det virket ikke for mig.
Billede
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: Rep af PS4. Købt på Amazon

Indlægaf nileg » ons 12 nov 2014 19:57

Ifølge Nordisk Film FAQ, så kan du kontakte deres PlayStation-support eller hvilken som helst lokal PlayStation-forhandler. Så vil de hjælpe med reklamation/reparation.

http://www.nordiskfilm.com/dk/Kontakt/FAQ/
nileg
Niveau 0
 
Indlæg: 12
By: København NV


Re: Rep af PS4. Købt på Amazon

Indlægaf TheDanishVeteran » ons 12 nov 2014 22:52

Prøv at kontakte Amazons kundeservice. Min PS4 besluttede, at den ikke længere gad at fungere ordentligt og gang på gang gik den i stå. Jeg kontaktede derefter deres kundeservice, hvorefter jeg fik en ombytning. Det eneste jeg skulle gøre var, at sende min defekte konsol tilbage. De sendte mig en fragtseddel jeg skulle printe ud og det var en smertefri proces uden problemer. :)
TheDanishVeteran
 



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron