Forum

Elgato HD Hjælp!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Elgato HD Hjælp!

Indlægaf FPSilhan » søn 19 apr 2015 19:31

Vil gerne optage min egen lyd og party lyd så jeg kan få min venners stemme med.
Hvilke kabler skal jeg bruge, nogen der kan hjælpe med links til varende?
Det er en ELGATO CAPTURE CARD HD
Til PS4.

Nogen der kan give mig nolge links meget gerne danske.
FPSilhan
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Elgato HD Hjælp!

Indlægaf Krisgebis » søn 19 apr 2015 19:37

Din egen lyd skal optages via mic til pc og dit party skal optages, ved at indstille PS4eren til, at den sende party chat ud igennem tvet.
Alternativt så kan du få bedre resultat ved at skifte over, så i benytter chat igennem PC, så skal jeres samlede samtale dog optages derfra :)
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: Elgato HD Hjælp!

Indlægaf x8BiTw0LFx » søn 19 apr 2015 19:54

Hvilket headset bruger du? Jeg bruger et Astro A40 som er koblet til Elgato HD60, og for at få chatlyden med, skal jeg sætte PS4 til at sende chatlyd til headset, fordi spillyden kommer fra optisk og igennem mixamp.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Elgato HD Hjælp!

Indlægaf FPSilhan » søn 19 apr 2015 20:19

Skal jeg så optage med en anden program hvis jeg smækker min headset på min pc?
Eller optager elgatoen det automatisk?
Hvordan kan jeg optage partycjat der kommer fra tv'et?
FPSilhan
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Re: Elgato HD Hjælp!

Indlægaf Krisgebis » man 20 apr 2015 03:17

Elgatoen optager jo fra tvet, så hvis lyden kommer ud derfra bliver det også optaget som spillets lyd.
Hvis du sætter headsettet til PCen, så kan du også vælge at optage det med i Elgato optagelsen.

Vær dog opmærksom på, at du skal indstille lydniveauerne for dine optagelser på forhånd, så det bliver tydeligt at høre jer snakke, med denne metode.

Du skal dog finde ud af, hvordan du både har en mikrofon sat til PCen (så du kan blive optaget) og en sat til PS4'eren (så dine venner kan høre dig).
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron