Forum

Trophies forsvundet

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Trophies forsvundet

Indlægaf Lynggaard CR » fre 01 maj 2015 16:40

Har lige anskaffet mig en PS4 og i den forbindelse valgte jeg naturligvis at importere min PS3-profil. Og det ser der såmænd ikke ud til at være nogen problemer med, udover at mine trophy-stats her på siden er nulstillet. Kan nogen fortælle mig hvorfor? Nu er jeg ikke den store trophie-hunter, så det vil ikke ødelægge min nattesøvn, men jeg er alligevel nysgerrig efter at finde ud af hvor de forsvandt hen. Ellers kunne jeg ligeså godt ha' lavet mig en ny profil, hvilket jeg kortvarigt overvejede da jeg er træt af mit psn-id. :)
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Trophies forsvundet

Indlægaf Lynggaard CR » fre 01 maj 2015 17:33

Det er naturligvis den oppe i hjørnet jeg tænker på....
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Trophies forsvundet

Indlægaf Eriksen » fre 01 maj 2015 18:11

Det lyder til dine trofæer ikke er offentlige, det skal du lige lave så de er.
Så burde de komme på igen.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Re: Trophies forsvundet

Indlægaf Lynggaard CR » fre 01 maj 2015 21:38

Jeg prøver lige at tjekke.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Trophies forsvundet

Indlægaf Lynggaard CR » lør 02 maj 2015 21:13

Det er helt sort. Alt er som det skal være på min PS4 mht. til trophies. Alt er til offentlig skue. Men nu har jeg så også fundet ud af at jeg ikke kan importere min World State til D.A Inquisition. Dette havde jeg intet problem med da jeg gjorde det på PS3. Det virker som om jeg slet kan logge på min origins-konto og derfor ikke kan synkronisere med Dragon Keep. Nogen forslag til hvad der kan være sket?
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Trophies forsvundet

Indlægaf Eriksen » lør 02 maj 2015 22:41

Nu er dine trofæer kommet ind igen ihvertfald, så noget må du have få ændret :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Re: Trophies forsvundet

Indlægaf Lynggaard CR » lør 02 maj 2015 23:03

Ja, det lykkedes mig at finde ud af det. Men det var kringlet, så jeg vil ikke forsøge at forklare. :)
Det andet problem med D.A Inquisition aner jeg dog ikke hvad jeg skal stille op med. Jeg troede, eller håbede lidt på, at de ting hang lidt sammen, men det gør de åbenbart ikke.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Trophies forsvundet

Indlægaf Lynggaard CR » søn 03 maj 2015 18:24

Nårh, der er kommet styr på tingene nu. :-)
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron