Forum

Far Cry 4 installation efter prologue

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Far Cry 4 installation efter prologue

Indlægaf alehd » ons 24 jun 2015 16:54

Hej Alle

Har lige købt FC4 over PS4'eren og gik igang, de 5gb var hurtigt hentet.

Nu er jeg dog stødt på en 42gb stor pakke som skal hentes inden jeg kan komme igang med spillet.
Mit problem er at det tager 1000000000 år. Jeg har før hentet fra storen uden problemer og har altid haft hurtig forbindelse (100mb) så det undrer mig at den her er så langsom. Jeg kan se på nettet mange andre også har haft det samme problem, men kan ikke finde en løsning. I morges ville det tage mig 13 timer at hente det hele, og det vil det stadigvæk..

Håber en eller anden har en løsning :)

Mvh
Alehd
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Far Cry 4 installation efter prologue

Indlægaf BizzyVaping » ons 24 jun 2015 17:31

Der findes ingen løsning da det desværre bare er sådan Psstore er.

Nogen gange kan man være heldig med visse spil, men de fleste tager langt længere tid at hente end de burde. Du kan sætte din ps4 til at fortsætte med at downloade når du slukker den, men ud over det er der intet at gøre.

Far cry 4 er en af de værre når det kommer til at tage længere tid end det burde. (Har selv købt FC4 på storen i sin tid)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Far Cry 4 installation efter prologue

Indlægaf Major Oblivious » ons 24 jun 2015 20:18

Havde samme udfordring med en add-on, men det hjalp at sætte den i dvale, så den stadig downloader - det satte hastigheden betragteligt op
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Far Cry 4 installation efter prologue

Indlægaf Krede1972 » ons 24 jun 2015 20:24

Jeg plejer at sætte den i dvale og til at downloade mens jeg sover eller er på arbejde.

Så opleves det ikke som om det tager 1000000000 år ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron