Forum

Hacket på PSN account

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Vreki » lør 29 okt 2016 13:50

Datavault fås til mobil og pc.
Det smarte er at man kan synkronisere dem over WiFi hvis man har begge dele
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf ikkNico » lør 29 okt 2016 16:17

Fiisker skrev:De apps, er de mobile?

Lastpass har en app, ja. Har ikke prøvet den, jeg bruger altid deres hjemmeside. Den kan jeg også åbne via mobilen
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Krede1972 » lør 29 okt 2016 17:14

I er på røven den dag der er en som hacker jeres password-app... :lol: :lol: :lol:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Erroneus » lør 29 okt 2016 18:06

Krede1972 skrev:I er på røven den dag der er en som hacker jeres password-app... :lol: :lol: :lol:

Det er rigtigt, men med stærk kryptering på og et komplekst unik langt password som ikke indeholder ord, så er den risiko meget lille. Jeg skal kun huske på et password og derfor kan jeg godt huske et langt og komplekst :)

Ud over det, kan man f.eks. med Lastpass ligge noget ret god sikkerhed oven på. Ud over standard to faktor beskyttelse, kan man geo-begrænse og bestemme hvilken lande der må logges ind fra og man kan også tilknytte en fysisk enhed, f.eks. en USB nøgle eller et smartcard.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Vreki » lør 29 okt 2016 19:23

Krede1972 skrev:I er på røven den dag der er en som hacker jeres password-app... :lol: :lol: :lol:


Rigtigt nok, men min password Keeper sletter databasen efter en håndfuld mislykkede logins, og det forventer jeg at de fleste andre også vil gøre.

Hvis en professionel får fat i den så kan han sikkert lave en kopi og bruteforce den.
Men jeg tvivler faktisk på at nogen gider bruge de timer på at hacke mine password manuelt når der er tusinder af andre der kan høstes automatisk.

Og den gennemsnitlige indbrudstyv der får fat i min mobil eller pc kan ikke stille noget op.

Risikoen for at miste, få kopieret eller få stjålet den lille sorte bog er væsentligt højere
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf ikkNico » lør 29 okt 2016 20:01

Krede1972 skrev:I er på røven den dag der er en som hacker jeres password-app... :lol: :lol: :lol:

Tjaeh, jeg vil stadig påstå, at det er mere sikkert end, at genbruge sine passwords, lave dem simple og/eller gemme dem i en text fil, eller låst office dokument på sin computer.
Dem der vil have fat i mine oplysninger, skal sidde i Danmark, og de kommer ikke ind, uden at jeg trykker OK på min mobiltelefon :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Krede1972 » søn 30 okt 2016 10:01

Vreki skrev:
Krede1972 skrev:I er på røven den dag der er en som hacker jeres password-app... :lol: :lol: :lol:

Risikoen for at miste, få kopieret eller få stjålet den lille sorte bog er væsentligt højere


Nooooo! Not my little precious. It's mine! Mine!
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Rene1980 » søn 30 okt 2016 10:05

Lige så jeg også forstår totrinslogin:
Jeg har en PS3 som ungerne primært bruger og en PS4 som de sjovt nok også tror er deres. Hvis jeg eller ungerne skiftevis logger ind på min PS3 og PS4 så vil de blive bedt om at taste en kode som jeg får på min mobil? Eller er det kun ved fremmed PS systemer hvor jeg ikke tidligere har været logget ind?
Rene1980
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Krede1972 » søn 30 okt 2016 10:32

Rene1980 skrev:Lige så jeg også forstår totrinslogin:
Jeg har en PS3 som ungerne primært bruger og en PS4 som de sjovt nok også tror er deres. Hvis jeg eller ungerne skiftevis logger ind på min PS3 og PS4 så vil de blive bedt om at taste en kode som jeg får på min mobil? Eller er det kun ved fremmed PS systemer hvor jeg ikke tidligere har været logget ind?


Det er kun første gang man bliver bedt om at indtaste kode og hvis der forsøges login fra fremmed system.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf Erroneus » søn 30 okt 2016 11:35

På PS3 laver man i øvrigt en speciel enheds-kode/device-code, som kun bruges til det system.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf ikkNico » søn 30 okt 2016 11:51

Rene1980 skrev:Jeg har en PS3 som ungerne primært bruger og en PS4 som de sjovt nok også tror er deres.

Det er næsten værre end at blive hacket, især hvis mor også er inde over (hun holder altid med de lorteunger) :mrgreen:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Hacket på PSN account

Indlægaf FuNkY » fre 04 nov 2016 20:49

FischerMand skrev:Fik min konto tilbage to 5 min da jeg var kommet igennem deres chat. Den danske support ventede jeg to timer så lagde jeg på.

Brugte den her.
http://faq.en.playstation.com/app/chat/chat_launch

Jeg kan kun tilslutte mig den metode. Efter at have forsøgt flere gange pr tlf virkede chatten fantastisk hurtigt og effektivt
FuNkY
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Føllenslev


Re: Hacket på PSN account

Indlægaf philipnielsen93 » lør 05 nov 2016 08:02

FuNkY skrev:
FischerMand skrev:Fik min konto tilbage to 5 min da jeg var kommet igennem deres chat. Den danske support ventede jeg to timer så lagde jeg på.

Brugte den her.
http://faq.en.playstation.com/app/chat/chat_launch

Jeg kan kun tilslutte mig den metode. Efter at have forsøgt flere gange pr tlf virkede chatten fantastisk hurtigt og effektivt


Brugte også den chat eftersom min konto også var hacket åbenbart og jeg har forudbestilt mig en PS4 Pro. Prøvede først med deres telefon support men kom aldrig igennem. Men deres chat support fungerede perfekt. Havde min gamle bruger tilbage efter 10min :D
Billede
philipnielsen93
Niveau 1
 
Indlæg: 94
By: Holbæk


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster