Forum

Nintendo 3ds XL /pokemon

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Nintendo 3ds XL /pokemon

Indlægaf aaliyahchili » man 03 okt 2016 19:59

Hejsa

Min store knægt på 6 år er blevet helt pjattet med Pokemon Go, men konen er træt af at skulle undvære sin tlf i tide og utide....
Så vi havde tænkt på at købe en Nintendo 3 DS XL med tilhørerende pokemon spil eller er det bedre at købe en 2 DS eller hvad det nu hedder :) og hvilke spil kan i evt anbefale til en nybegynder indenfor pokemon verdenen....??
Håber i kan hjælpe....
God aften

Mvh
Carsten
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Nintendo 3ds XL /pokemon

Indlægaf Erroneus » man 03 okt 2016 20:33

En 2DS vil være fin nok til ham, den er også mindre sårbar i forhold til en 3DS, hvis den får et tryk i forhold til hængslerne.

Ang. Pokemon spil, så skulle de alle være lette at starte på, men det oplagte vil være at tage Pokemon X eller Y.
Pokémon Sun og Moon udkommer snart, så der er noget at forsætte på der, når han bliver færdig med en af de andre.

Og lige for at forklare, X og Y er samme spil, der er nogle få Pokemon til forskel i dem, det samme med Sun og Moon. Det kan ikke betale sig at købe begge udgaver.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Nintendo 3ds XL /pokemon

Indlægaf aaliyahchili » man 03 okt 2016 21:14

Takker for hurtigt svar :)
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Nintendo 3ds XL /pokemon

Indlægaf HrDanish » tirs 04 okt 2016 19:00

Jeg vil også sige at Pokemon X eller Y vil være et godt start punkt.

Spillende er over de seneste generationer blevet "nemmere", forstået på den måde at i lidt inde i spillet får muligheden for et item
der giver xp til alle dine pokemons på dit hold. Hvor mange hardcore spillere hader dette, er det i min bog en genial ide.

Dels gør den det langt nemmere for de yngre generationer at kunne spille spillet uden alt for meget besvær,
og dels er der langt mindre grinding hvilket hurtigt kan ødelægge spil i min bog.


Du kunne evt. kigge på Pokemon Mystery dungeon spillene, jeg ved desværre ikke rigtig noget om dem så ved ikke om
de er veleget til den lille.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Nintendo 3ds XL /pokemon

Indlægaf aaliyahchili » søn 30 okt 2016 10:24

Har besluttet at købe en 3ds XL til ham, da skærmen er lidt større....Har lige et par andre spørgsmål....
Skal/kan man købe extra memory kort til den og er pokemon spillene kun på engelsk eller er der mulighed for dansk....
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Nintendo 3ds XL /pokemon

Indlægaf Hades » søn 30 okt 2016 10:31

Spillene er desværre kun på engelsk. Du kan med fordel købe et memory kort, hvis ungerne kan lide at tage billeder eller du vil købe nogle spil digitalt, men der er rigeligt internt hukommelse til at spille spil via cartridge
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Nintendo 3ds XL /pokemon

Indlægaf aaliyahchili » søn 30 okt 2016 13:52

Tak :)
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Re: Nintendo 3ds XL /pokemon

Indlægaf Vreki » søn 30 okt 2016 14:11

Før du fiser ud og køber en Nintendo, så tjek lige at knægten rent faktisk gider spille det traditionelle "Flade" pokemon når han ellers kender det fra Augmented Reality.

Min egen har bestemt haft stor fornøjelse af Pokemon på en Dsi, men det er altså ikke det samme som Pokemon Go.
Det kan ikke udelukkes at det ville være billigere at lade ham få sin egen smartphone.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron