Forum

Hvordan tester i HDR support?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvordan tester i HDR support?

Indlægaf Vreki » man 14 nov 2016 18:31

Mit Samsung Tv har fået en firmware update så det understøtter HDMI UHD Color , hvilket måske/måske ikke er det samme som HDR.

Jeg har ganske vist kun en af de gamle PS4, men de skulle jo også have fået HDR understøttelse. Så nu er spørgsmålet: De af jer der har prøvet HDR, hvilke spil eller applikationer brugte i til at teste det med?

Jeg har ikke lige lyst til at fise ud og købe et AAA spil bare til det formål, men hvis der var en demo, PS+ spil eller et eller andet på tilbud hvor der er "WOW" HDR understøttelse kunne det være fint.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvordan tester i HDR support?

Indlægaf Erroneus » man 14 nov 2016 20:24

Infamous: First Light, det var gratis til PS+ en overgang, muligt du allerede ejer det.

Mit TV (UE49KS7005) siger den har fundet et HDR signal, når jeg starter spillet op.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Hvordan tester i HDR support?

Indlægaf Vreki » man 14 nov 2016 22:41

Erroneus skrev:Infamous: First Light, det var gratis til PS+ en overgang, muligt du allerede ejer det.

Mit TV (UE49KS7005) siger den har fundet et HDR signal, når jeg starter spillet op.


Jo, den har jeg, samt Ratchett og Clank der åbenbart også understøtter det.
Første gang jeg startede en af dem op efter at have æmdret indstillingen sagde PS4 og så at den havde fundet en HDR modtager.

Det er dog stadig svært at se helt præcist hvad den gør, måske fordi jeg ikke kan have et "normalt" billede at sammenligne med samtidigt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron