Forum

PS3 Opstarts problem

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS3 Opstarts problem

Indlægaf b4conjoker » søn 27 nov 2016 15:06

Hej allesammen

Når jeg tænder min ps3 kommer start skærmen ikke op.
Hvis jeg sætter et spil i starter spillet op uden start skærm og jeg kan spille spillet.
men når jeg skal lukke ned kan jeg ikke komme ind på start skærmen og lukke ned.

Nogen der ved hvad problemet kan være?
b4conjoker
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: PS3 Opstarts problem

Indlægaf Erroneus » søn 27 nov 2016 15:51

Måske du skal have nulstillet dine video indstillinger.

Prøv dette:
Sluk for din PlayStation 3 ved at holde Power-knappen på forsiden af enheden inde, indtil Power-indikatoren lyser rødt.
Hold Power-knappen inde (fjern ikke din finger fra knappen). Du vil høre et bip, hvilket betyder, at din PlayStation 3 tændes.
Fortsæt med at holde Power-knappen inde. Efter cirka 5 sekunder vil du høre et bip, som indikerer nulstilling af videosignalet.
Fortsæt med at holde Power-knappen inde. Efter yderligere cirka yderligere 5 sekunder vil du høre et tredje bip, og systemet vil blive slukket (Power-indikatoren lyser rødt).
Hold Power-knappen inde (igen: fjern ikke din finger fra knappen). Som i trin 2 vil du høre det første bip igen fra din PlayStation 3, når den bliver tændt.
Fortsæt med at holde Power-knappen inde. Efter cirka 5 sekunder vil du høre et bip, som indikerer nulstilling af videosignalet.
Fortsæt med at holde Power-knappen inde. Efter yderligere cirka 5 sekunder vil du høre et hurtigt dobbelt bip. Slip herefter Power-knappen. Hvis det lykkedes for dig at aktivere Fejlsikret tilstand, vil du se en besked på skærmen, hvor der står "Tilslut controlleren med et USB-kabel, og tryk så på PS-knappen.“
Tilslut controlleren til din PlayStation 3 med et USB-kabel, og tryk på PS-knappen for at gå til Fejlsikret tilstand.

I menuen der kommer frem, vælger du så bare genstart system.

Hvis det ikke virker, kan du prøve det samme, men den her gang vælg Gendan database. Det Sletter ikke noget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS3 Opstarts problem

Indlægaf b4conjoker » søn 27 nov 2016 15:56

Mange tak Erroneus. Det virkede.
b4conjoker
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: PS3 Opstarts problem

Indlægaf Erroneus » søn 27 nov 2016 16:43

Super :)

Så lidt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron