Forum

Hjælp. Samsung S7

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp. Samsung S7

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 27 dec 2016 11:09

Hejsa.

Jeg købte for nylig (Knap 3 måneder siden) en Samsung S7.

For knap 2 måneders tid siden begyndte jeg at få disse popups fra min Voicemail om at diverse numre både familie og venner havde forsøgt at ringe trods at mobilen ikke havde givet en lyd fra sig, ej heller har min Indbakke registreret opkaldet. desværre følger dette at folk er begyndt at tro jeg bare trykker på Afvis eller Ignore og sender dem videre til min voicemail, hvor jeg så må forklarer at min mobil ikke har ringet, hvilket jo lyder lidt som en dårlig undskyldning.

Jeg ville derfor høre om der eventuelt var nogle herinde fra, som har oplevet lign. problemer med en S7 eller måske et helt andet mærke.. Det skal siges at jeg har snakket med min udbyder som sagde jeg kunne prøve at nulstille både netværks indstillinger OG fabriksindstillinger men disse har desværre ikke hjulpet...

På forhånd tak.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Hjælp. Samsung S7

Indlægaf Egeberg » tirs 27 dec 2016 11:36

Det lyder mere som et dækningsproblem eller en netværksfejl, evt. et problem med dit sim kort. Prøv at tage fat i din operatør først og fremmest og evt. få et nyt sim kort.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: Hjælp. Samsung S7

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 27 dec 2016 21:17

Egeberg skrev:Det lyder mere som et dækningsproblem eller en netværksfejl, evt. et problem med dit sim kort. Prøv at tage fat i din operatør først og fremmest og evt. få et nyt sim kort.


Det var da en mulighed, i hvert fald inden man sender den ind til reparation..

Helt klart undersøge. Jeg takker.
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron