Forum

Grafik pludselig dårlig

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Grafik pludselig dårlig

Indlægaf mowdy » tirs 03 jan 2017 18:10

Hejsa alle. Kom hjem fra arbejde idag og ville spille en gang battlefield 1. Lægger så allerede mærke til ved min loginskærm på PS4 at billedet er ændret. Ser lidt grynet ud. Tænker det er sq underligt. Nå men loggerind ind i BF og der er grafikken også underlig. Den ser udtværet ud og nå jeg bruger min scope så går der 1-2 sekunder hvor det man ser er meget low detail textures og så kommer high details og det hele ser OK ud indtil jeg fjerner scope så ser det hele utydeligt ud igen indtil jeg å bruger scope igen. Som sagt synes at den arbejder meget langsomt med grafikken pludselig. Nogen der har en ide om hvad der kan være sket. Den er fri for støv og så videre og bliver ikke vild varm.
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Grafik pludselig dårlig

Indlægaf Rechain » tirs 03 jan 2017 18:32

Har hørt noget med en patch der gjorde PS4 udgaven lidt grim ved en fejl, var det ikke fikset? Har det selv til PC, så kan ikke sige mere omkring det end det jeg har hørt om :) og der står godt nok PS4 Pro, ikke noget om den originale/slim. Ved ikke om de har dummet sig igen, men har du den originale PS4..Slim eller Pro?

https://www.vg247.com/2016/11/16/battle ... t-talking/

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Grafik pludselig dårlig

Indlægaf mowdy » tirs 03 jan 2017 18:46

Jeg har den originale den er fra 2014
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Grafik pludselig dårlig

Indlægaf Erroneus » tirs 03 jan 2017 19:07

Det kan måske være din harddisk der har problemer, fordi det lyder til den ikke kan nå at indlæse tingene hurtigt nok.

Smid den i safe mode og kør rebuild database, måske det hjælper: https://www.playstation.com/en-gb/get-h ... station-4/
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Grafik pludselig dårlig

Indlægaf mowdy » tirs 03 jan 2017 19:38

Det prøver jeg at gøre.
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron