Forum

Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Dummiz » tirs 31 jan 2017 13:23

Xainz skrev:
Dummiz skrev:
Xainz skrev:I elgiganten har jeg som minimum, kunne få reserveret en til prisen. Det ville idioten i bilka ikke gøre.
I sidste weekend købte jeg en billig tablet i elgiganten de havde på tilbud, det viste sig at de havde en lagerfejl, og ikke havde flere af den varer på lager, forståeligt, det var sidste dag med det tilbud. De gav mig så istedet nummeret større, til samme pris.
Og den service og kundepleje har jeg altid oplevet i Elgiganten.
Det er ganske enkelt amatøragtig af Bilka, at have udsolgt allerede den første weekend af tilbudet, der står intet om, at det er et meget begrænset antal de havde. Men det er fair, eneste jeg kan gøre, er at stoppe med at handle med dem, ikke at det ændre på noget for dem dog :P



Jeg har lige hentet en i Bilka tilst. De har 4 tilbage hvis ikke du har købt endnu :)

Det var den bilka der meldte udsolgt søndag, og ikke kunne svarer på om de fik flere, eller ville reservere en til mig



De har flere derude nu :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Xainz » tirs 31 jan 2017 17:52

Dummiz skrev:
De har flere derude nu :)


Tak for heads up, har dog besluttet mig at vente på den kommer på bud et andet sted. Handler ikke elektronik i bilka igen, så betaler jeg hellere lidt mere i bla elgiganten.
Den service, eller mangel på samme, gider jeg ikke støtte. Hvis de havde nogen på vej, så burde kæmpe spasseren, have reserveret en, og informeret om, at der ville komme nogen på lager allerede næste morgen. Men idioten lignede en der var sendt ud i aktivering fra kommunen, og selvom jeg spurgte hvornår de fik dem hjem, trak han på skulderne og sagde det vidste han ikke, og han ikke kunne svare på, om de fik flere inden tilbudet var ovre. En af de mest inkompetente personer jeg har mødt længe.
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Fiisker » tirs 31 jan 2017 21:53

Tager game stop stadig imod byttere? Hvis ja, hvad skal de have for en pro? Så slipper jeg for at sælge min nuværende
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 01 feb 2017 09:24

Det gør de ikke...

Her er en bruger som har undersøgt det for nyligt...
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Vreki » ons 01 feb 2017 10:53

Xainz skrev:Tak for heads up, har dog besluttet mig at vente på den kommer på bud et andet sted. Handler ikke elektronik i bilka igen, så betaler jeg hellere lidt mere i bla elgiganten.
Den service, eller mangel på samme, gider jeg ikke støtte. Hvis de havde nogen på vej, så burde kæmpe spasseren, have reserveret en, og informeret om, at der ville komme nogen på lager allerede næste morgen. Men idioten lignede en der var sendt ud i aktivering fra kommunen, og selvom jeg spurgte hvornår de fik dem hjem, trak han på skulderne og sagde det vidste han ikke, og han ikke kunne svare på, om de fik flere inden tilbudet var ovre. En af de mest inkompetente personer jeg har mødt længe.


If you pay peanuts, you get monkeys :)

Besparelsen ved at handle i Bilka, Elgiganten osv bliver tit modsvaret i form af højere blodtryk.
Man kan måske god pege lidt fingre af de ansatte, men den største del af ansvaret må ligge ved dem der står for at hyre og uddanne folk.

Jeg betragter dem som en fysik online butik, hvor man ikke skal regne med nogen form for service, til tider lange svartider samt irriterende reklamer for tillægsforsikringer osv.
Men jeg kan dog ikke huske at have haft dårlige oplevelser med personalet nogen steder, de har vist en Sisyfos opgave med at få hverdagen til at fungere på trods af diverse tåbelige procedure og krav fra toppen, samt halvdefekte edb-systemer der ikke kan skelne mellem lagervare og returvare der ligger til reparation.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Fiisker » ons 01 feb 2017 11:58

EvilNinjaMoby skrev:Det gør de ikke...

Her er en bruger som har undersøgt det for nyligt...

Tak
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron