Forum

Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Xainz » søn 29 jan 2017 09:01

Jeg syntes ikke jeg kunne finde den gamle tråd.

Jeg står og skal købe ny ps4 idag, har ikke 4k tv, eller psvr, og har ingen planer om at anskaffe mig nogen af de 2 ting, inden for det næste års tid.
Ville det kunne betale sig for mig, at købe en pro til de 2899,- fremfor en slim 1tb inkl mafia 3 for 2111. er proen de ca 800 mere værd ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Hades » søn 29 jan 2017 09:11

Lydmæssigt er Slim meget mere stille
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Volpi » søn 29 jan 2017 09:25

Jeg skal ikke kunne sige noget om slim, men min Pro er langt mere lydløs end min ps4 var på noget tidspunkt.
Dernæst - så ville jeg absolut smide de merpenge. Allerede nu er der spil der leverer flere fps med Pro på et standard 1080p signal. Jeg tror vi vil se langt mere af den slags.
Eks FIFA og bf1 performer langt bedre på Pro.
Så ja, i min verden ville det aldrig været til diskussion når ikke forskellen er større - også på 1080p signal
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Erroneus » søn 29 jan 2017 10:25

Uden tvivl ja, når forskellen kun er på 800 kr..
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf arnel925 » søn 29 jan 2017 10:59

Helt klart ja, den er fremtidssikret, 800kr betyder ikke noget når du tænker på at du muligvis ikke vil får den optimale spille oplevelse med en PS4 om 1-2år som du vil med Pro, de kommende spil bliver nok mere optimeret til Pro så man få en bedre oplevelse, og hvem ved måske vinder du en 4k tv eller VR og så vil du sidde og ærge dig :)
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Vreki » søn 29 jan 2017 11:52

Xainz skrev:Jeg syntes ikke jeg kunne finde den gamle tråd.

Jeg står og skal købe ny ps4 idag, har ikke 4k tv, eller psvr, og har ingen planer om at anskaffe mig nogen af de 2 ting, inden for det næste års tid. ?


Joh, men hvad er sandsynligheden for at du ikke skifter fjernsyn inden PS5 udkommer?
Hvis du har råd til det så køb den gode model. De 800 ekstra er snart glemt, men man kan ærge sig i mange år over at man tog discount-udgaven.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Xainz » søn 29 jan 2017 11:56

tak for jeres svar :) Kunne godt se ud som, at jeg skal en tur i Bilka idag :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf morfar » søn 29 jan 2017 12:15

Eneste forskel jeg umiddelbart kan mærke ved min, er at den larmer meget mindre end min gamle ps4. Men det kan også hurtigt blive 800 kr værd i længden.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Slimjay DK » søn 29 jan 2017 15:11

Volpi skrev:Jeg skal ikke kunne sige noget om slim, men min Pro er langt mere lydløs end min ps4 var på noget tidspunkt.
Dernæst - så ville jeg absolut smide de merpenge. Allerede nu er der spil der leverer flere fps med Pro på et standard 1080p signal. Jeg tror vi vil se langt mere af den slags.
Eks FIFA og bf1 performer langt bedre på Pro.
Så ja, i min verden ville det aldrig været til diskussion når ikke forskellen er større - også på 1080p signal


For ikke at snakke om The Last Guardian :) som performer meget bedre på Pro :mrgreen:
Senest rettet af Slimjay DK søn 29 jan 2017 16:01, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Xainz » søn 29 jan 2017 15:25

Det bliver til en ps4 pro i aften, tak for hjælpen :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Xainz » søn 29 jan 2017 20:19

Og det gjorde det så ikke, fantastisk allerede have udsolgt, og højst sansynlig ikke få flere hjem, allerede i første weekend af tilbudet, godt klaret. Tror efterhånden snart jeg holder alle mine elektronik køb til elgiganten, om jeg så skal betale et par hundrede mere der, ikke første gang jeg oplever det amatør lort fra dansk supermarked
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Vreki » man 30 jan 2017 09:26

Elgiganten er nu lige så slem, man kan ikke engang regne med deres online lageroversigt.
Jeg fik min PS4 Pro i Bilka dengang den var på tilbud til 2600, og det var endda nogle dage inde i tilbuddet.

Så jeg tror ikke den ene gigant-kæde er bedre end den anden, det er et spørgsmål om held.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Xainz » man 30 jan 2017 18:26

I elgiganten har jeg som minimum, kunne få reserveret en til prisen. Det ville idioten i bilka ikke gøre.
I sidste weekend købte jeg en billig tablet i elgiganten de havde på tilbud, det viste sig at de havde en lagerfejl, og ikke havde flere af den varer på lager, forståeligt, det var sidste dag med det tilbud. De gav mig så istedet nummeret større, til samme pris.
Og den service og kundepleje har jeg altid oplevet i Elgiganten.
Det er ganske enkelt amatøragtig af Bilka, at have udsolgt allerede den første weekend af tilbudet, der står intet om, at det er et meget begrænset antal de havde. Men det er fair, eneste jeg kan gøre, er at stoppe med at handle med dem, ikke at det ændre på noget for dem dog :P
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Dummiz » tirs 31 jan 2017 12:17

Xainz skrev:I elgiganten har jeg som minimum, kunne få reserveret en til prisen. Det ville idioten i bilka ikke gøre.
I sidste weekend købte jeg en billig tablet i elgiganten de havde på tilbud, det viste sig at de havde en lagerfejl, og ikke havde flere af den varer på lager, forståeligt, det var sidste dag med det tilbud. De gav mig så istedet nummeret større, til samme pris.
Og den service og kundepleje har jeg altid oplevet i Elgiganten.
Det er ganske enkelt amatøragtig af Bilka, at have udsolgt allerede den første weekend af tilbudet, der står intet om, at det er et meget begrænset antal de havde. Men det er fair, eneste jeg kan gøre, er at stoppe med at handle med dem, ikke at det ændre på noget for dem dog :P



Jeg har lige hentet en i Bilka tilst. De har 4 tilbage hvis ikke du har købt endnu :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Endnu en Ps4pro vs ps4 slim tråd :P

Indlægaf Xainz » tirs 31 jan 2017 12:43

Dummiz skrev:
Xainz skrev:I elgiganten har jeg som minimum, kunne få reserveret en til prisen. Det ville idioten i bilka ikke gøre.
I sidste weekend købte jeg en billig tablet i elgiganten de havde på tilbud, det viste sig at de havde en lagerfejl, og ikke havde flere af den varer på lager, forståeligt, det var sidste dag med det tilbud. De gav mig så istedet nummeret større, til samme pris.
Og den service og kundepleje har jeg altid oplevet i Elgiganten.
Det er ganske enkelt amatøragtig af Bilka, at have udsolgt allerede den første weekend af tilbudet, der står intet om, at det er et meget begrænset antal de havde. Men det er fair, eneste jeg kan gøre, er at stoppe med at handle med dem, ikke at det ændre på noget for dem dog :P



Jeg har lige hentet en i Bilka tilst. De har 4 tilbage hvis ikke du har købt endnu :)

Det var den bilka der meldte udsolgt søndag, og ikke kunne svarer på om de fik flere, eller ville reservere en til mig
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron