Forum

Låne RE7 på bibliotek?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf wMikkel » lør 04 feb 2017 11:05

Er der nogle som kender et bibliotek omkring Kbh NV hvor man kan leje ps4 spil, nærmere bestemt resident evil 7?
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Erroneus » lør 04 feb 2017 11:52

De må vist ikke udlåne så nye spil så hurtigt. Så du skal nok forvente der går en 3-4 måneder inden du ser det på et bibliotek.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Cena » lør 04 feb 2017 11:56

Det passer vist meget godt. Nede hos os plejer der i hvert at gå 3 mdr ca inden de får spillene.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Laffer » lør 04 feb 2017 18:12

Du kan altid gå på bibliotek.dk og reservere og søge efter spil.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Vreki » søn 05 feb 2017 13:19

Jeg plejer også bare at reservere spillene online, så dukker de op automatisk på et tidspunkt, uanset afdeling de ellers er hjemmehørende i.
Naturligvis kun inden for min egne kommunes biblioteker.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf weissmuller » ons 08 feb 2017 14:12

det kan reserveres nu
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Kimosabe » ons 08 feb 2017 16:07

weissmuller skrev:det kan reserveres nu


Tak for det. Der skrev jeg mig lige op til rene underbukser, for når jeg prøver det i VR, ved jeg ikke om jeg kommer ud på den anden side som den samme...
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf cph_game_master » tors 09 feb 2017 22:41

Der gik lige under 2 måneder efter udgivelse (6 december) før jeg fik The Last Guardian hjem :) så ikke nødvendigvis 3-4 måneder, det afhænger sandsynligvis af kommunen/biblioteket..
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf weissmuller » fre 10 feb 2017 12:39

cph_game_master skrev:Der gik lige under 2 måneder efter udgivelse (6 december) før jeg fik The Last Guardian hjem :) så ikke nødvendigvis 3-4 måneder, det afhænger sandsynligvis af kommunen/biblioteket..

Ja og så skal man alt efter by også lige pløje sig igennem 30 andre lånere før spillet kan hentes (københavn) :D Jeg var dog heldig med Resident Evil 7 - nummer 7 i køen så der går nok "kun" et halvt år :shock:
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Vreki » fre 10 feb 2017 13:42

weissmuller skrev:
cph_game_master skrev:Der gik lige under 2 måneder efter udgivelse (6 december) før jeg fik The Last Guardian hjem :) så ikke nødvendigvis 3-4 måneder, det afhænger sandsynligvis af kommunen/biblioteket..

Ja og så skal man alt efter by også lige pløje sig igennem 30 andre lånere før spillet kan hentes (københavn) :D Jeg var dog heldig med Resident Evil 7 - nummer 7 i køen så der går nok "kun" et halvt år :shock:


Joh, men spil man låner på biblioteket er vel som regel også dem man tænker at det kunne da være meget sjovt at prøve, men man føler ikke trangen til at eje det?

Hvis man har en passende reservationskø så kommer de dryppende med mellemrum når man har glemt alt om dem, det kan såmænd også være fint.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf wMikkel » fre 10 feb 2017 13:53

Vreki skrev:
weissmuller skrev:
cph_game_master skrev:Der gik lige under 2 måneder efter udgivelse (6 december) før jeg fik The Last Guardian hjem :) så ikke nødvendigvis 3-4 måneder, det afhænger sandsynligvis af kommunen/biblioteket..

Ja og så skal man alt efter by også lige pløje sig igennem 30 andre lånere før spillet kan hentes (københavn) :D Jeg var dog heldig med Resident Evil 7 - nummer 7 i køen så der går nok "kun" et halvt år :shock:


Joh, men spil man låner på biblioteket er vel som regel også dem man tænker at det kunne da være meget sjovt at prøve, men man føler ikke trangen til at eje det?


Ikke nødvendigvis :D jeg føler trang til at eje RE7, men jeg har bare ikke pengene :lol: :(
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Kimosabe » tors 02 mar 2017 14:53

Så kom det hjem, og ligger og venter på biblioteket..

Mærkelig fornemmelse, jeg har egentlig ikke lyst til at spille det, fordi det er så scary, men det skal sgu spilles :D

3 par rene underbukser og så ned i kælderen med mig...
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Vreki » tors 02 mar 2017 15:00

Kimosabe skrev:Mærkelig fornemmelse, jeg har egentlig ikke lyst til at spille det, fordi det er så scary, men det skal sgu spilles :D

Sådan havde jeg det med Rush of Blood, bortset fra at jeg ikke fik gennemført det.
Men det er nu stadigvæk pengene værd når uanende gæster skal prøve VR :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Låne RE7 på bibliotek?

Indlægaf Kimosabe » tors 02 mar 2017 15:02

Vreki skrev:
Kimosabe skrev:Mærkelig fornemmelse, jeg har egentlig ikke lyst til at spille det, fordi det er så scary, men det skal sgu spilles :D

Sådan havde jeg det med Rush of Blood, bortset fra at jeg ikke fik gennemført det.
Men det er nu stadigvæk pengene værd når uanende gæster skal prøve VR :lol:


Det kan jeg sagtens sætte mig ind i, må også have Rush of Blood på et tidspunkt, men kan sagtens forestille mig at det ender med samme formål for mig :D :D
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster