Forum

Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...

Indlægaf Schmidty » tors 09 feb 2017 16:16

Hej

Jeg har brug for noget hjælp... Jeg bliver ved med at få en meddelelse, der hedder "Der er nye begivenheder som du måske vil synes om". I starten var det sådan, at hver jeg tændte min PS4, kunne jeg se et 1-tal over mine Meddelelser (notifikationer), hvor der så stod "Der er nye begivenheder som du måske vil synes om" under Nye meddelelser.

Jeg har så været inde i indstillinger->meddelelser og fjerne fluebenet under begivenheder. 1-tallet ude i menuen over Meddelelser er der godt nok ikke længere, men meddelelsen "Der er nye begivenheder som du måske vil synes om" kommer stadigvæk en gang i mellem under "Nye", hvorefter jeg skal trykke "Marker alle som læst" for at få den til at gå væk. Men så dukker den bare op igen næste gang.

Det irriterer mig en smule, så er der nogen, der ved, hvordan man får det til at gå helt væk?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...

Indlægaf Cena » tors 09 feb 2017 17:35

Jeg har samme problem og har heller ikke gennemskuet hvordan jeg fjerner det helt. Som du siger er det i det mindre ikke hver gang længere :)

Håber lidt at det løser sig med den nye patch måske :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...

Indlægaf Schmidty » søn 19 feb 2017 14:51

Cena skrev:Jeg har samme problem og har heller ikke gennemskuet hvordan jeg fjerner det helt. Som du siger er det i det mindre ikke hver gang længere :)

Håber lidt at det løser sig med den nye patch måske :)


Okay godt at høre, at det ikke kun sker for mig! En patch løser det forhåbentlig, som du siger! :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...

Indlægaf ikkNico » søn 19 feb 2017 16:05

Jeg dobbelt-checkede mine settings, og holdte øje, og jeg får også de der notifikationer, ca hver anden dag
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...

Indlægaf Schmidty » fre 17 mar 2017 23:20

Nå, jeg har fået 1-tallet oppe i Meddelelser i menuen igen nu efter den nye update - endnu en gang med "Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...". Kunne være man skulle prøve at finde et sted at melde om fejlen.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...

Indlægaf Schmidty » man 27 mar 2017 17:08

Har nu skrevet til AskPlayStation på Twitter om denne fejl, og har fået følgende besked:

"That's odd! Try going in Safe mode and rebuild data. Here is a link to show you how."

Er det noget, der er værd at prøve eller er det bare et standard svar til alle fejl? Jeg er jo langt fra den eneste, der får denne besked hver gang jeg tænder min PS4.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Der er nye begivenheder, som du måske vil synes om...

Indlægaf ikkNico » man 27 mar 2017 18:17

Det er jo bare et fancy "har du prøvet genstarte den?" med ekstra steps til at flushe en cache

Det er ikke godt nok Sony. Det er et simpelt flag, jeres system skal læse, og det er jo tydeligvis en fejl, når så mange oplver det
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron