Forum

Undgå at blive inviteret til grupper?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf Dummiz » tirs 21 feb 2017 12:20

Hej alle sammen. :)

Jeg har et problem. Jeg vil gerne undgå at folk kan hive mig med ind i samtale grupper uden jeg siger ja til det. Har nogle på min venneliste der hiver mig med ind i grupper og så sender de billeder af alle mulige spil der for mig er ligegyldige. Jeg vågnede i nat kl. 4 da en havde inviteret mig til en gruppe samtale hvor i han havde sendt et billed til gruppen det fik jeg en notifikation på,på mobilen. Og jeg er egentlig ved at være træt af jeg altid skal forlade alle mulige mærkelige samtaler.

Er det muligt på en måde at slå det fra så de ikke bare kan hive mig med i en samtale jeg ikke kan være mere ligeglad med?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf Xainz » tirs 21 feb 2017 12:45

Jeg har altid slettet de "venner" der har gjort det, både på psn og Facebook, det er røv irriterende og respektløst
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf Erroneus » tirs 21 feb 2017 13:27

Xainz skrev:Jeg har altid slettet de "venner" der har gjort det, både på psn og Facebook, det er røv irriterende og respektløst

Yup, det er vejen frem.

Hvis man har "venner" som gør det, så skal man overveje om de er ens venner, det er jo direkte spam. Er det folk man vil beholde, så vil jeg bede dem om ikke at gøre det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf morfar » tirs 21 feb 2017 15:46

JEg sletter dem også fra en ende af når de har sendt et par anmodninger uden vi har snakket om det først....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf Kondivand » tirs 21 feb 2017 18:37

Hvad så med at blive hevet ind i grupper på psn, hvor du ikke kender nogen i gruppen. F.eks. folk der sender alle mulige lorte links??
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf tue69 » tirs 21 feb 2017 18:54

Jeg har også valgt at slette/blokere dem på min venneliste der gør det. Det er virkelig træls.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf Slimjay DK » ons 22 feb 2017 00:57

Kondivand skrev:Hvad så med at blive hevet ind i grupper på psn, hvor du ikke kender nogen i gruppen. F.eks. folk der sender alle mulige lorte links??


Ja, jeg ryger tit ind i "get free psn codes" grupper, og hvis man anmelder gruppen, får man bare svar retur om at der ikke brudt nogle regler.. =D>

Det er ret belastende ....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf Cena » ons 22 feb 2017 07:02

Slimjay DK skrev:
Kondivand skrev:Hvad så med at blive hevet ind i grupper på psn, hvor du ikke kender nogen i gruppen. F.eks. folk der sender alle mulige lorte links??


Ja, jeg ryger tit ind i "get free psn codes" grupper, og hvis man anmelder gruppen, får man bare svar retur om at der ikke brudt nogle regler.. =D>

Det er ret belastende ....


Det problem har jeg også. Det sker 2-3 om ugen lige i øjeblikket :(
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf Erroneus » ons 22 feb 2017 08:47

Sært. Jeg har anmeldt flere direkte beskeder for "get free psn codes" links og der bliver meldt tilbage at de har brudt PSN regler og der bliver taget aktion på dem. Måske bedre at anmeldele beskeden i stedet for gruppen så.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Undgå at blive inviteret til grupper?

Indlægaf Cena » ons 22 feb 2017 09:01

Erroneus skrev:Sært. Jeg har anmeldt flere direkte beskeder for "get free psn codes" links og der bliver meldt tilbage at de har brudt PSN regler og der bliver taget aktion på dem. Måske bedre at anmeldele beskeden i stedet for gruppen så.


Det kunne være jeg skulle bruge de 2 min hver gang det sker og gøre det samme i håb om det faktisk virker :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster