Forum

Fifa 09 Taktik hjælp

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Fifa 09 Taktik hjælp

Indlægaf NintendoB » søn 11 jan 2009 17:43

Jeg har ved at ha sådan nogenlunde styr på hvordan man sammensætter en taktik i fifa 09 og det er helt klart en ny ting for mig ;)

Jeg har også nogenlunde styr på hvordan man gemmer sine taktiker men hvordan kan jeg skift i mellem dem på banden ??

Jeg har fundet ud af at ved at tryk ned på D-pad at så kan man se nogen ting så som hold pras spil og kontraangreb og man kan så også skift til holdets standards opstilling og det er forsåvidt også fint nok men hvordan finder jeg de forskellig taktiker jeg selv har lavet og gemt ?
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf tigerdyret » søn 11 jan 2009 17:48

Jeg aner det simpelthen ikke. Det der med taktik har jeg overhovedet ikke forstand på. Man burde nok bruge lidt tid på at sætte sig ind i det!

Men tror SoulDecapitate kan hjælpe dig - han er lidt af en taktik-nørd :wink:
Senest rettet af tigerdyret søn 11 jan 2009 17:49, rettet i alt 1 gang.
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » søn 11 jan 2009 17:49

De taktiker du har gemt der mener du formationen ikke ? den finder du bare under formations valg. Brugerdefineret, skal du stille på hver gang du spiller dog ikke unranked.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » søn 11 jan 2009 17:52

SoulDecapitate skrev:De taktiker du har gemt der mener du formationen ikke ? den finder du bare under formations valg. Brugerdefineret, skal du stille på hver gang du spiller dog ikke unranked.


Nej jeg mener den taktik hvor du kan set mere fut i dine spiller den taktik del i spillet hvor du kan kører sådan nogen skyder frem og tilbage jeg kan næsten ikke komme det nærmer er meget noob på det her område
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf SoulDecapitate » søn 11 jan 2009 17:57

Den taktik du har lavet er din standard taktik , og de andre er blot nogle tilvalg. Så vidt jeg ved, stoler så meget på min egen formation , at jeg ikke bruger disse der er indlagt.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » søn 11 jan 2009 17:59

SoulDecapitate skrev:Den taktik du har lavet er din standard taktik , og de andre er blot nogle tilvalg. Så vidt jeg ved, stoler så meget på min egen formation , at jeg ikke bruger disse der er indlagt.


Okay så fatter jeg hat af den taktik del jeg må prøve mig fram :D
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf SoulDecapitate » søn 11 jan 2009 18:00

Som jeg skrev til dig i nat, vi kan tage det overheadsæt , så vil jeg gerne lære dig det. L.a Galaxy spillede Drømme bold mod Astonvilla i går , lidt synd de små fede amerikaner ikke kunne ramme målet. Så kan du komme til og spille på den måde :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » søn 11 jan 2009 18:02

Jeg tager i mod dit tilbud men hvor og hvornår har du tid til at ta det her overheadsæt ? :)
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf SoulDecapitate » søn 11 jan 2009 18:03

Ikke i dag jeg er pisse træt spillede fifa til klokken 3.30 . :-) lige nu ville toulouse kunne slå Barca :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » søn 11 jan 2009 18:04

Helt okay så må vi se på det en anden dag :)
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf NintendoB » søn 11 jan 2009 18:16

Vis folk ikke er helt med på hva jeg enlig mener når jeg siger taktik så se med her http://www.youtube.com/watch?v=ixko16SxirE

Vis i bliver løbet over ende på banden eller ikke kan hold jeres modstander fra livet så er det nok fordi i ikke har været ind og pil i den taktik del som i ser på videoen jeg har linket til.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf SoulDecapitate » søn 11 jan 2009 18:18

Dine spiller skal også stå rigtig i forhold til din taktik.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » søn 11 jan 2009 18:42

SoulDecapitate skrev:Dine spiller skal også stå rigtig i forhold til din taktik.


Helt rigtig og alt det håber jeg så du kan hjælp mig med for som jeg siger jeg er ikke god til alt det der taktik sjov :)

Men det kan jeg væl blive med den rette hjælp og støtte ;)
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster