Forum

PS4 vil ikke starte efter Safe Mode - what to do?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS4 vil ikke starte efter Safe Mode - what to do?

Indlægaf allanlarsen68 » søn 26 mar 2017 19:28

Hej alle,

Vores PS4 vil i dag ikke starte... Efter at have trykket start dør den efter ca 2-3 sekunder. Starter vi den derimod op i Safe Mode kommer vi fint ind i menuen og har blandt andet valgt systemopdatering, herefter downloades opdateringen fint, men når vi kommer til genstarten med reinstallationen dør PS'en igen... Herefter har jeg prøvet "Rebuild database". Dette resulterer også i at den dør efter at jeg har trykket "Ok"...

Jeg har endnu ikke forsøgt med "Initialise" da jeg håbede at kunne undgå det. Junior er nervøs for at miste alle sine FIFA17-data... men de er vel gemt på brugeren på nettet, ikke?!

Håber at nogen kan hjælpe?

Mh
Allan
allanlarsen68
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: PS4 vil ikke starte efter Safe Mode - what to do?

Indlægaf Erroneus » søn 26 mar 2017 20:28

allanlarsen68 skrev:Jeg har endnu ikke forsøgt med "Initialise" da jeg håbede at kunne undgå det. Junior er nervøs for at miste alle sine FIFA17-data... men de er vel gemt på brugeren på nettet, ikke?!

Håber at nogen kan hjælpe?

Mh
Allan

Hvis han spiller Fifa Ultimate Team eller andre online ting i det, så det gemt på EA's servere.

Hvis det drejer sig om offline spil i det, så er det gemt i et savegame som ligger lokalt på maskinen. Den data burde der dog være en online backup af, HVIS han har PS Plus og maskinen har haft en chance for at gemme den data online, hvilket når den står i "rest mode".
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron