Forum

Brug for hjælp med ps4 udstyr og andre Playstation ting

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Brug for hjælp med ps4 udstyr og andre Playstation ting

Indlægaf telkas » tirs 28 mar 2017 21:28

Jeg leder efter en god stol til når jeg spiller på min ps4.
Jeg leder efter en god skærm til min ps4 lige som en man bruger til en pc men med god kvalitet en som går at du kan se så meget som muligt en som ikke laver lige så mange delays som et normalt Tv går, at man ser alt så klart så muligt.
Vil gerne vide om det ville være vær at skaffe en ps4 pro fordi den jeg har er det første ps4 model. ved ikke om der er nogen der kan hjælpe men jeg stoler ikke på alle og en vær du skal nok være en admin eller højere det er bare fordi jeg vil ikke blive skam men vil stadig lytte til en værs msg ok
telkas
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Brug for hjælp med ps4 udstyr og andre Playstation ting

Indlægaf Vreki » tirs 28 mar 2017 22:12

Øhm, du er godt klart over at admins formål er at sikre at reglerne for brug af sitet overholdes?
De er (mig bekendt) ikke udvalgt fordi de er eksperter i hverken stole eller TV.

Og så har vi pt. vist også kun to af dem, så du indskrænker dine muligheder for at få svar ret meget.
Det er ærligt talt heller ikke en god åbning at lægge ud med at man som udgangspunkt ikke stoler på hvad folk siger når man beder om hjælp på et forum.

Hvis du kan leve med at folk ikke er admins, så diskuteres der bl.a. tv i denne tråd: viewtopic.php?f=4&t=24637
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+4

Re: Brug for hjælp med ps4 udstyr og andre Playstation ting

Indlægaf telkas » tirs 28 mar 2017 22:33

Ok har jeg nok troede at det var admin fordi en ven nævnte det, men jeg mente en person som havde en form for bevis at det ikke prøver at snyde eller skamme mig, det er ikke at jeg ikke stoler på andre jeg har aldrig får brugt et forum til at spørger om hjælp og besvare mine spørgsmål.
telkas
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Re: Brug for hjælp med ps4 udstyr og andre Playstation ting

Indlægaf danny » ons 29 mar 2017 10:27

Jeg ville tro du kommer længere med holdningen at andre vil gerne hjælpe, dette er et forum for at hjælpe hinanden. Ift. en stol så er dig, som skal sidde i den. Og hvad der er en god stol for dig og især din ryg er muligvis ikke en god stol for mig eller andre. Så spørgsmålet er nok mere, vil du have en stol, som kan imponere vennerne fordi den ser smart ud eller vil du have en som er god til dig? Jeg vil forslå du tager ud og prøver forskellige stole. Sid i dem 10-20 minuter og mærk efter, sidder du godt, kan det indstilles så den passer. Meget vigtigt giv dig selv tid, det at finde en rigtige stol kan tage flere dage. Evt Elgiganten har nogle "gamer" stoler, og hvis du vil være god ved din ryg så find en kontormøbleforhandler, de seriøes vil meget gerne hjælpe dig med at finde en stol som passer dig og dit budget. Alternativt, hvis du kun skal have en stol der skal holde et par år, så ta´i jysk eller ikea og køb den du har råd til og synes er pæn.
En ps4 pro vil kunne give højre frame rate, 4k og HDR. Men mindre du har en 4k skærm med HDR så vil jeg personligt mene, at en normal ps4 er en udemærket konsol og jeg ville IKKE opgradere til en pro. ift skærmen så kommer det meget ad på dit budget, et oled 77" tv er stort og vil give et flot billede men koster meget, 2017 modelerne har et rimmeligt delay under 30 ms, alternativt vil et samsung led tv til ca. 5k være et fint valg. Se Vriki henvisning.
danny
Niveau 0
 
Indlæg: 3

+2

Re: Brug for hjælp med ps4 udstyr og andre Playstation ting

Indlægaf telkas » ons 29 mar 2017 17:31

Mange tak Danny nogle virkelige gode råd, vær person som har noget at fortælle jeg vil tage imod alt den hjælp viden jeg kan få fra jer alle sammen.
telkas
Niveau 0
 
Indlæg: 4

+2


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron