Forum

Multi-room PS4

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Multi-room PS4

Indlægaf Blondie.dk » søn 23 apr 2017 16:07

Hey. Jeg går og leger lidt med at flytte min PS4 ned i kælderen, hvor jeg også har min spil-pc, men ville gerne have muligheden for stadig at kunne bruge den til Plex, Spotify, Viaplay osv oppe i stuen. Hvad er den bedste løsning på dette?

Brian
Blondie.dk
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Nørre Aaby


Re: Multi-room PS4

Indlægaf Vreki » søn 23 apr 2017 16:31

Blondie.dk skrev:Hey. Jeg går og leger lidt med at flytte min PS4 ned i kælderen, hvor jeg også har min spil-pc, men ville gerne have muligheden for stadig at kunne bruge den til Plex, Spotify, Viaplay osv oppe i stuen. Hvad er den bedste løsning på dette?

Brian


Hvis du ikke vil kunne spille på den i stuen, så tænker jeg næsten at det er væsentligt nemmere at få en chromecast til alt det andet, i stedet for at forsøge at sende tvsignalet gennem hele huset.
Jeg ved heller ikke hvad rækkevidden er på en Dualshock.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Multi-room PS4

Indlægaf Blondie.dk » søn 23 apr 2017 17:31

Ok, jeg syntes bare at der ind i mellem er lidt problemer med cromecast, buffer osv, hvor med plex (som kører kablet fra pc-router-ps4) er der ingen problemer.

Brian
Blondie.dk
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Nørre Aaby


Re: Multi-room PS4

Indlægaf Erroneus » søn 23 apr 2017 18:23

Der findes trådløs HDMI, som kunne kombineres med en HDMI switch, men så er det billigere bare at købe en ekstra PS4, plus der er udfordringer med rækkevider på HDMI og dualshock.

Jeg kan ikke rigtig se en løsning, som giver mening for dig. Man kan få en LAN adapter til Chromecast eller købe den nye Chromecast ultra, den har 4K support og kommer med LAN adapter indbygget.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 6 gæster