Forum

Hvilken projektor kan i anbefale ?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvilken projektor kan i anbefale ?

Indlægaf hudhud » tors 27 apr 2017 13:01

Hej :)
Jeg går rundt og leder efter en god projektor på omkring 2000-5000kr, som skal bruges til at se fodboldkampe og film på samt skal den bruges til at spille Playstation på. Hvad kan i anbefale til det ovennævnte budget?

Tak på forhånd :D
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Hvilken projektor kan i anbefale ?

Indlægaf Vreki » tors 27 apr 2017 13:22

Altså baseret på mine egen erfaringer så ender man med at få brugt sådan en projektor meget lidt.

Medmindre man har en decideret hjemmebiograf hvor det kan stilles op permanent så ender man med ikke at gide at ommøblere hele stuen hver gang man skal have placeret lærred, projektor, spillekonsol, højtalere osv i den korrekte position i forhold til hinanden. Og så skal hele rummet også helst kunne mørklægges.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvilken projektor kan i anbefale ?

Indlægaf Kimosabe » tors 27 apr 2017 13:48

Jeg har et projektor setup som jeg får brugt i stor udstrækning. Men jeg har også et dedikeret rum til det.

Ellers tror jeg godt at Vreki kan have en pointe. Men jeg er som sagt meget glad for min.

Det er en BenQ W1070. Flot billede, og god til gaming, men på minussiden støjer den lidt og den har kort kasteafstand.

Så jeg vil klart anbefale dig at bruge projectorcentral til at checke hvor tæt den projektor du overvejer at købe skal/kan sidde for at få det ønskede billedestørrelse.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Hvilken projektor kan i anbefale ?

Indlægaf sokken » tors 27 apr 2017 21:29

Jeg har også en benq w1070 og den er jeg også tilfreds med.
Jeg har det sat op i stuen men bruger det meget alligevel. Mit lærred er elektrisk så det gør det noget nemmere
sokken
Niveau 1
 
Indlæg: 53



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron