Forum

er PS4 vr pengene værd til PS4 pro?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

er PS4 vr pengene værd til PS4 pro?

Indlægaf fatbass » søn 30 jul 2017 09:52

Hej

Jeg så i bilka at de har PS4 vr briller for 2500 kr, har læst og set en del anmeldelser og der er meget delte meninger om dem.

Er det pengene værd? eller skal man vente ?
fatbass
Niveau 2
 
Indlæg: 106


Re: er PS4 vr pengene værd til PS4 pro?

Indlægaf pandekage » søn 30 jul 2017 10:45

Det er så absolut pengene værd i min optik (og mine børn+venner). Dog skal du være opmærksom på at de også kræver et kamera.
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: er PS4 vr pengene værd til PS4 pro?

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » søn 30 jul 2017 10:47

Jeg synes det er pengene værd.

Men vær opmærksom på, at ud over VR-brillerne, skal du også have et PlayStation Camera (vist nok omkring 700 kr.) og nogle spil er bedre med Move Controllerne (vist også omkring 6-700 kr.)

Så det er stadig en ret pricey omgang og spillene er stadig lidt gimmick agtige, men det bliver bedre og bedre.
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Re: er PS4 vr pengene værd til PS4 pro?

Indlægaf fatbass » søn 30 jul 2017 11:14

fandt lige et andet tilbud, med briller, det nye kamera, to move controller og farpoint for 3900 så tror sgu jeg hopper på den vogn :) tak for jeres hurtige svar :-)
fatbass
Niveau 2
 
Indlæg: 106

+1

Re: er PS4 vr pengene værd til PS4 pro?

Indlægaf Vreki » man 31 jul 2017 01:43

fatbass skrev:fandt lige et andet tilbud, med briller, det nye kamera, to move controller og farpoint for 3900 så tror sgu jeg hopper på den vogn :) tak for jeres hurtige svar :-)


Farpoint kommer du ikke til at fortryde, det er det ypperste man kan få til PSVR lige nu.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: er PS4 vr pengene værd til PS4 pro?

Indlægaf Palle Havshøi-Jensen » man 31 jul 2017 08:27

Men Farpoint kræver vel nærmest en Aim Controller?
Palle Havshøi-Jensen
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Re: er PS4 vr pengene værd til PS4 pro?

Indlægaf Vreki » man 31 jul 2017 09:38

Palle Havshøi-Jensen skrev:Men Farpoint kræver vel nærmest en Aim Controller?

Teknisk set så kan det vist spilles med en controller, men Aim er så meget af oplevelsen at det ville være en skam.

Andre spil klarer sig ganske udmærket bare med en Move eller to, f.eks. Brookhaven eller Rush of Blood.
Det er forbløffende hvordan sådan en plastikslikkepind pludseligt bliver til en overbevisende pistol.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster