Forum

ShopTo.net HJLÆP

Har du brug for hjælp, så spørg her.

ShopTo.net HJLÆP

Indlægaf NintendoB » man 12 jan 2009 00:08

Jeg har lige købt et spil der igemmen ShopTo.net med mit visa kort de har sagt god for mit visa og det ser også ud til betallingen er gået igemmen men nu ser jeg lige på min account at jeg ikke har fået hele min Adresse skrivet ind det vil sig de træker mine penge men de har ikke en Adresse at send til så nu er jeg på røven !

Jeg kan heller ikke find et sted på den skide side hvor jeg kan afbestille mit spil hva gør jeg Hjælp søges !
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf tigerdyret » man 12 jan 2009 00:12

Du har vel fået en odrebekræftigelse pr. mail? Hvis de ikke har sendt spillet endnu (det får du også en mail om, og det har de selvfølgelig ikke hvis du har bestilt det her en søndag aften) skriver du en mail til dem med ordrenummer og hele pivtøjet, og giver dem den rigtige adresse, og håber de kan nå at fixe det inden de sender ordren..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » man 12 jan 2009 00:15

De har sendt mig to mails en Account Charge og så en Your Order Receipt jeg skal bar ha det hele afbestilt inden de gør mere men hvor på den side afbestiller man sine ting ???
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf tigerdyret » man 12 jan 2009 18:02

Man kan efter min overbevisning ikke afbestille når man allerede har betalt for varen - så skulle det da være den første internetbutik hvor jeg har set det - og du kan i hvert fald ikke forvente at der lige er en knap du kan trykke på, og så er det hele ordnet :wink:

Som sagt: Skriv en mail til dem, det er umiddelbart den eneste løsning!
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » man 12 jan 2009 18:12

Burde de ikke reagere på en forkert skrevet adresse, da man ikke kan få sendt spil til en anden adresse end den der figurer på ens dankort?
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf navizzimo » man 12 jan 2009 18:18

man kan hos shopto.net godt bestille til anden adresse end ens dankort
navizzimo
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf tigerdyret » man 12 jan 2009 18:59

navizzimo skrev:man kan hos shopto.net godt bestille til anden adresse end ens dankort


Jeg mener først man kan få sendt til en anden adresse ved shopto efter at have gennemført 3 handler, men er ikke 100% sikker..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf navizzimo » man 12 jan 2009 19:00

jeg har i hvert fald minimm 3 handler derfra. så det kan godt være. Det skal jeg ikke kunne udelukke. :)
navizzimo
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf Vinterbird » man 12 jan 2009 19:31

tigerdyret skrev:
navizzimo skrev:man kan hos shopto.net godt bestille til anden adresse end ens dankort


Jeg mener først man kan få sendt til en anden adresse ved shopto efter at have gennemført 3 handler, men er ikke 100% sikker..


Efter 2 handler bliver man "sluppet fri".
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf NintendoB » man 12 jan 2009 21:25

tigerdyret skrev:Man kan efter min overbevisning ikke afbestille når man allerede har betalt for varen - så skulle det da være den første internetbutik hvor jeg har set det - og du kan i hvert fald ikke forvente at der lige er en knap du kan trykke på, og så er det hele ordnet :wink:

Som sagt: Skriv en mail til dem, det er umiddelbart den eneste løsning!


De 3 gang jeg har haft bestilt spil hos game.co.uk der har jeg da alle 3 gang haft en mulighed for at kun tryk på fortrydelses knap selvfølig inden de nået at send pakken det er klart så hos dem der kan man altså godt stop en order inden de kom for godt i gang men det kun jeg ikke kom til hos shopto.

Men nok om det jeg skriv til dem her i går de har godt ikke svaret tilbage men på min order Status står der nu REFUNDED så jeg går da ud fra jeg ikke hører mere til dem.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster

cron