Forum

Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Indlægaf tesoo » søn 20 aug 2017 18:22

Hej Lifere :)

Jeg jeg er blevet lettere forvirret angående køb af premium til BF1, da jeg har købt spillet via en amerikansk konto.

Hvis jeg køber premium på den amerikanske PS store, vil det så også virke til min danske konto, eller vil det kun være knyttet til min US konto?


Mvh
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Indlægaf Erroneus » søn 20 aug 2017 19:02

En søgninge siger at det kan du godt. Så lang tid din US bruger's primær konsol er den konsol du spiller på med din danske konto, så vil det virke. Alle brugere på den konsol vil få adgang til premium og de goder som følger med.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Indlægaf tesoo » søn 20 aug 2017 19:49

Tusinde tak for svaret Erroneus, jeg havde selv forsøgt med søgningen, men syntes ikke at kunne finde noget konkret svar.

Tusinde tak for hjælpen! :)
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Indlægaf Blade dk » man 21 aug 2017 16:28

Låner lidt af tråden her.. hvis man Evt køber premium fra fra denne side her https://www.cdkeys.com/playstation-netw ... m-pass-ps4 virker det så på min EU konto ..

Selve main game er på Skive.
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Indlægaf Erroneus » man 21 aug 2017 16:51

Blade dk skrev:Låner lidt af tråden her.. hvis man Evt køber premium fra fra denne side her https://www.cdkeys.com/playstation-netw ... m-pass-ps4 virker det så på min EU konto ..

Selve main game er på Skive.


Det er meget svært at sige, medmindre du lige finder nogle som har prøvet det af. Men mit bud er at den kode du vil få fra cdkeys, vil ikke kunne indløses på din danske PSN profil. Den skal indløses på en UK PSN profil.

Ud over det, så er der problematikken om DLC'en overhovedet vil passe til den udgave af BF1 du har, medmindre altså du BF1 fra England af, men det burde den, da DLC som regel kun er låst til regionen.

Men helt ærlig, du kan købe premium pass fra PSN Store lige nu til 221 kr, det er nok en bedre løsning.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Indlægaf Blade dk » man 21 aug 2017 18:02

Super den havde jeg slet ikke set.. mange tak
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Indlægaf tesoo » ons 23 aug 2017 17:58

Jeg kan så lige informere andre der skulle være i samme situation, at det IKKE virker... Det er desværre kun den amerikanske bruger der får adgang til premium i mit tilfælde... Sure lærepenge, øv øv øv :(

UPDATE!

Det virker! Det kræver dog lige at man starter sit spil op på den amerikanske bruger, så den kan aktivere premium. Derefter vil det også være aktiveret på ens danske konto! :D
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: Hjælp vedr. Battlefield 1 og premium (US)

Indlægaf Erroneus » ons 23 aug 2017 18:49

tesoo skrev:UPDATE!

Det virker! Det kræver dog lige at man starter sit spil op på den amerikanske bruger, så den kan aktivere premium. Derefter vil det også være aktiveret på ens danske konto! :D

Fedt, godt du fandt ud af den detalje og delte det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron