Forum

download af Uncharted: the lost legacy igennem triple pack

Har du brug for hjælp, så spørg her.

download af Uncharted: the lost legacy igennem triple pack

Indlægaf Bthoegersen » ons 23 aug 2017 22:02

Hej,
købte i sin tid uncharted 4 triple pack, hos gamestop. Der fik jeg en kode på min kvittering, som man skulle indløse. Nu har jeg endeligt skulle bruge den da the lost legacy er kommet, men når jeg indløser den, kommer der kun et Uncharted 4 theme op. Er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre?
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø


Re: download af Uncharted: the lost legacy igennem triple pa

Indlægaf Rechain » ons 23 aug 2017 22:45

Har du prøvet at tjekke om du ejer The Lost Legacy på PS Store og bare kan downloade? Jeg har desværre ikke sat mig ind i det der Triple Pack eller Explorer Pack. Men det jeg kan se efter en google søgning er at hvis du allerede ejer Triple Pack mht Uncharted 4, så kan du gå ind og downloade The Lost Legacy nu hvor det er udkommet. Den kode du har fået har tilsyneladende kun været til det tema som du fik med i købet af Triple Pack :)

/Rechain
Senest rettet af Rechain ons 23 aug 2017 22:47, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: download af Uncharted: the lost legacy igennem triple pa

Indlægaf Erroneus » ons 23 aug 2017 22:45

Tjek din download list https://store.playstation.com/#!/en-dk/download/list om den kommer frem der, efter du har indløst den.

Hvis ikke skal du have fat i PlayStation Support, vi kan desværre ikke gøre noget.

Jeg købte også triple pack, men den blev så indløst med det samme for et par år siden og har fået adgang til lost legacy, et tema og jax and daxter.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+2

Re: download af Uncharted: the lost legacy igennem triple pa

Indlægaf Rechain » ons 23 aug 2017 22:50

Kan desuden se at der står dette her på PS Store under The Lost Legacy:

Hvis du ejer Triple Pack-udvidelsen til Uncharted 4, Uncharted 4 Digital Deluxe Edition eller Udforskerpakken, kan du downloade Uncharted: The Lost Legacy uden ekstra omkostninger.

https://store.playstation.com/#!/da-dk/ ... LOSTLEGACY

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962

+1

Re: download af Uncharted: the lost legacy igennem triple pa

Indlægaf Bthoegersen » fre 25 aug 2017 07:58

tak for jeres svar :) har fundet løsningen, det krævede bare en opdatering fra UC:4
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster