Forum

Online på samme tid på to forskellige konsoller?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Online på samme tid på to forskellige konsoller?

Indlægaf Carlos » søn 04 feb 2018 14:31

Hej alle

Min bror og jeg har fået en PS4 hver, vi har tidligere kun haft én PS4, som vi delte og der er derfor en masse spil på denne.
Nu har vi så én hver og vi troede, at problemet var løst mht. at kunne spille samtidigt og ikke behøvede at vente til den anden var færdig med at spille. MEN det problem er dog ikke løst (foreløbigt), da vi ikke kan spille online på samme tid på vores to konsoller. Som det er nu, så har vi én bruger med PS plus, som kører på begge konsoller og når den ene logger på på konsol 1, så logger den anden ud på konsol 2 automatisk.

Vi er klar over at der er en løsning der hedder, at købe to PS plus abb. men det er bare meget, at bruge 900 kr om året på PS plus, når man bor i samme husstand.

Så mit/vores spørgsmål er om der findes en løsning, der ikke involvere at skulle købe to separate PS plus?
Opsummering: To konsoller, der gerne vil spille online samtidigt, uden at skulle købe to PS plus

På forhånd tak
Carlos
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Online på samme tid på to forskellige konsoller?

Indlægaf Vreki » søn 04 feb 2018 16:18

Carlos skrev:Så mit/vores spørgsmål er om der findes en løsning, der ikke involvere at skulle købe to separate PS plus?
Opsummering: To konsoller, der gerne vil spille online samtidigt, uden at skulle købe to PS plus

På forhånd tak


For eksemplets skyld antager jeg at den eksisterende konto med PS+ hedde "Carlos"

På den gamle konsol logger du på "Carlos" og sørger for at den gamle PS4 er sat som den primære konsol.
Derefter opretter i en ny bruger "Brormand" på den gamle PS4. Han skal have en PSN konto, men behøver ikke et PS+ abonnement.
Log på den gamle konsol med "Brormand"

Derefter logger du på den nye konsol med "Carlos", og i skulle nu kunne spille sammen.

Det du udnytter her er to ting
1) Andre brugere på en konsol har adgang til de spil og PS+ abonnement som ejes af en bruger der har sat konsollen som sin primære
2) Som ejer af spil og Ps+ kan man logge på en vilkårlig konsol og benytte dem der.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Online på samme tid på to forskellige konsoller?

Indlægaf Carlos » søn 04 feb 2018 17:39

Fantastisk og dejligt med det hurtige svar.

Mange tak fra to glade drenge ;)
Carlos
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron