Forum

Et nyt spil til påsken :)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Cena » tors 15 mar 2018 13:53

Hej guys.

I foråret sidste lavede jeg Platin i Horizon: Zero Dawn, Nier:Automata og Nioh indenfor ganske kort tid. Efter det gik jeg ret meget død i singleplayer spil - men alle 3 fangede mig helt vildt!
I perioden efter spillede jeg COD, BF og Rocket League et par måneder og jeg har i det seneste halve år levet et liv hvor det eneste spil jeg har spillet er FIFA 18 :)

Det vil sige det efterhånden er RIGTIG længe side jeg har spillet et godt SP spil. Jeg får lidt tid i påsken og derfor skal jeg finde mig et spil jeg kan hygge mig med der.

Jeg har INTET overblik over hvad der er kommet af gode spil i mellemtiden. Jeg har skævet lidt til anmeldelse sektionen herinde og der er et par titler der godt kunne friste. Jeg har hver måned downloadet PS+ spillene men har ikke spillet Life is Strange (det første) kom på PS+ hvor jeg i samme periode gennemførte Tales For The Borderlands som jeg også hyggede mig med.

Med andre ord....

Hvad har i spillet indenfor det sidste 1 års tid som i synes var rigtig fedt? Både af købe spil og PS+ spil?
Ud fra de titler jeg har nævnt jeg synes var fede er der så noget i kan anbefale :)

På forhånd tak.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Volpi » tors 15 mar 2018 14:54

Til inspiration, så regner jeg selv med at tage hul på Assasins creed origins
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Erroneus » tors 15 mar 2018 15:10

Jeg starter op på anmeldelse af Ni No Kuni II i dag, det lander i slutningen af marts, så det kan man holde øje med.

Ellers kommer der Far Cry 5 den 27 marts, God of War den 20 april og Yakuza 6 et par dage før. Detroit: Become Human lader 25 maj, så der er rigelig de næste par måneder. Men specifikt til påsken er Far Cry 5 og Ni No Kuni II 2 gode bud.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Zieglers » fre 16 mar 2018 01:38

Hent evt bloodborne, som er ps+ denne måned. Fantastisk spil :)
Zieglers
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf JohnH » fre 16 mar 2018 08:01

Far Cry 5 , det spil skal jeg bruge påskeferien på :D

JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Cena » fre 16 mar 2018 11:35

Volpi skrev:Til inspiration, så regner jeg selv med at tage hul på Assasins creed origins


Det er også et af de spil jeg har overvejet. Har læst meget godt om det og har ikke spillet AC siden BF.


Zieglers skrev:Hent evt bloodborne, som er ps+ denne måned. Fantastisk spil :)

Jeg har hentet Bloodbourne og er startet på det. På trods af jeg har PS4 Pro synes jeg bare frameraten er håbløs i forhold til hvor vigtigt det er (for mig i hvert fald) i sådan en type spil. Nioh kørte super smooth med frameraten og derfor vidste jeg det var min egen skyld når jeg døede. Synes allerede nu hvor jeg er nået til Father Gasgoigne at jeg har været død pga dårlig framerate.


JohnH skrev:Far Cry 5 , det spil skal jeg bruge påskeferien på :D



Det kunne bestemt også godt være en mulighed.


Kan se jeg har Batman: The Telltale series fra PS+. Nogen der har prøvet det og kan anbefale det?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf HEADSTAR » fre 16 mar 2018 12:58

Jeg kan anbefale Dying Light : Enhanced Edtion
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Erroneus » fre 16 mar 2018 13:35

Cena skrev:Kan se jeg har Batman: The Telltale series fra PS+. Nogen der har prøvet det og kan anbefale det?

Yup det er et fint spil. Første afsnit er ikke fantastisk, men så tager det fart.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Cena » lør 17 mar 2018 17:45

I første omgang er jeg hoppet på Rachet and Clank. Det er sku et hyggeligt spil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Muppetmilker » søn 18 mar 2018 21:56

The Witcher 3 er værd at give et skud, er vist også ret billigt efterhånden.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg

+1

Re: Et nyt spil til påsken :)

Indlægaf Cena » man 19 mar 2018 09:03

Muppetmilker skrev:The Witcher 3 er værd at give et skud, er vist også ret billigt efterhånden.


Jeg har spillet det tidligere men gav op da jeg kom til sidste område fordi jeg ikke kunne overskue det :roll: :lol:

Jeg har dog ved flere lejligheder overvejet at købe det igen da jeg synes spillet var fantastisk. Men jeg syntes at have set et sted at GOTY versionen er en anden end den oprindelige? Altså at man ikke kan bruge saves og det er ny trophie liste? Det må jeg lige tjekke op på :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster