Forum

Tablets til børn

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Tablets til børn

Indlægaf Cena » lør 28 apr 2018 08:24

Kærestens unger har i øjeblikket Lenovo Tab2 10,1 “ som efterhånden trænger en udskiftning da de simpelthen er blevet så langsomme! Så vi er på udkig efter nogle nye. Hun vil gerne have de bliver på Android platformen da der er købt diverse spil til dem der. Størrelsen må gerne være på de omkring 10”.

Kan i anbefale nogle gode tablets som ikke er alt for dyre? De skal primært bruges til youtube, Netflix og lidt små spil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tablets til børn

Indlægaf ikkNico » lør 28 apr 2018 09:23

Lenovos de billigste virker fint til ungerne herhjemme, men de bliver så også primært brugt til virtuelle kæledyr. Begge piger spiller faktisk hellere konsol (mine aflagte XBO og 360)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Tablets til børn

Indlægaf Cena » lør 28 apr 2018 10:56

ikkNico skrev:Lenovos de billigste virker fint til ungerne herhjemme, men de bliver så også primært brugt til virtuelle kæledyr. Begge piger spiller faktisk hellere konsol (mine aflagte XBO og 360)


Jeg havde også enten Lenovo eller Huawei i tankerne. Hvad er det for en model i har Nico?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tablets til børn

Indlægaf Jb » lør 28 apr 2018 11:04

Lenovo tab 3 med 2 GB ram er rigtig fine.
Dem med 3gb ram (plus modellen) er nok for dyre til det brug. Hvad er budget?
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Tablets til børn

Indlægaf Cena » lør 28 apr 2018 11:46

Jb skrev:Lenovo tab 3 med 2 GB ram er rigtig fine.
Dem med 3gb ram (plus modellen) er nok for dyre til det brug. Hvad er budget?


Jeg tror hun gav 1700 for dem de har nu. Så tror et eller andet sted mellem 13-1700 ca :)
Jeg vil umiddelbart tro at 2GB modellerne er fine til deres brug. De spiller ikke det vilde på deres.

Den her måske?
https://www.elgiganten.dk/product/pc-ta ... -wifi-hvid
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Tablets til børn

Indlægaf Jb » lør 28 apr 2018 17:16

Ja det er et godt bud. Kun skærm opløsningen der er træls, men den er de nok vant til
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster