Forum

Kan ikke logge på PSN

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Kan ikke logge på PSN

Indlægaf famulor » tirs 01 maj 2018 00:11

Så på min main account (EU) kan jeg fint logge på PSN osv. Når jeg så logger ind på min US account (den logger fint ind både på PS4 og på min computer) så når jeg beder den om at gøre noget som helst der kræver PSN (store osv) så loader den og "prøver" at logge ind 2-3 gange og går så tilbage til menuen og beder mig om at logge ind på PSN. Sådan bliver det bare ved. Nogle der har en idé om hvad løsningen er? Jeg får ingen fejlkode eller noget
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge


Re: Kan ikke logge på PSN

Indlægaf Cena » tirs 01 maj 2018 09:01

Det er ikke fordi du skal acceptere nogle nye brugerbetingelser?

Det mindes jeg at have gjort på min US account for ikke så længe siden. Hvis ikke disse blev accepteret kunne jeg ikke komme online.

Du har ikke fået en pop-up besked omkring disse første gang du prøvede at logge på?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Kan ikke logge på PSN

Indlægaf Erroneus » tirs 01 maj 2018 10:01

Tror Cena har fat i noget af det rigtige.

Prøv at tilgå din US konto på følgende links:
https://account.sonyentertainmentnetwor ... put.action
https://store.playstation.com/en-us/home/games (Du skal muligvis gøre det i privat vindue, så den ikke prøver at logge dig ind med din EU konto eller bruge en anden browser, hvor du ikke har været logget ind med din EU konto).
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: Kan ikke logge på PSN

Indlægaf Vreki » tirs 01 maj 2018 10:59

Jeg oplever i hvert fald tit noget lignende når der har været en opdatering.
Den er ikke så skide god til at fortælle hvad der er galt, men hvis man går ind i settings og prøver at logge på PSN derfra så mere jeg at der skulle dukke en EULA op.

Det sker faktisk rimeligt ofte derhjemme da vi har en halv snes PSN konti og det er ikke dem allesammen der bliver brugt lige tit, men desværre er det blevet så meget rutine at jeg ikke husker præcist hvad der er jeg gør. :D

Hvis det er EULAen så plejer de at markere de nye sektioner i privatlivsindstillingerne, så det er de dele man lige skal fokusere på.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Kan ikke logge på PSN

Indlægaf famulor » tirs 01 maj 2018 16:44

Erroneus skrev:Tror Cena har fat i noget af det rigtige.

Prøv at tilgå din US konto på følgende links:
https://account.sonyentertainmentnetwor ... put.action
https://store.playstation.com/en-us/home/games (Du skal muligvis gøre det i privat vindue, så den ikke prøver at logge dig ind med din EU konto eller bruge en anden browser, hvor du ikke har været logget ind med din EU konto).

Kan fint logge ind på begge hjemmesider :)

Cena skrev:Det er ikke fordi du skal acceptere nogle nye brugerbetingelser?

Det mindes jeg at have gjort på min US account for ikke så længe siden. Hvis ikke disse blev accepteret kunne jeg ikke komme online.

Du har ikke fået en pop-up besked omkring disse første gang du prøvede at logge på?

Kan intet finde med brugerbetingelser.

Vreki skrev:Jeg oplever i hvert fald tit noget lignende når der har været en opdatering.
Den er ikke så skide god til at fortælle hvad der er galt, men hvis man går ind i settings og prøver at logge på PSN derfra så mere jeg at der skulle dukke en EULA op.

Det sker faktisk rimeligt ofte derhjemme da vi har en halv snes PSN konti og det er ikke dem allesammen der bliver brugt lige tit, men desværre er det blevet så meget rutine at jeg ikke husker præcist hvad der er jeg gør. :D

Hvis det er EULAen så plejer de at markere de nye sektioner i privatlivsindstillingerne, så det er de dele man lige skal fokusere på.
Hvis jeg skal finde privatlivsindstillingerne så skal jeg "logge ind" og det er dét den ikke vil. i bund og grund kan jeg kun spille spil fra disc lige pt på den konto. Alt andet kræver login og der sker nada hver gang.
famulor
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Herfølge



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster