Forum

PS3 controller reparation?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS3 controller reparation?

Indlægaf Datsik » tirs 01 maj 2018 15:01

Hej gutter! Min søn har arvet min PS3 efter jeg skiftede til PS4 og de controllere som jeg har er ved at være rigtig godt brugte.
Jeg har selv prøvet at skille dem ad og rense dem og sådan noget. Det er ikke altid gået efter hensigten. Nogle gange forblev de i deres tilstand, andre gange døde de helt. Om det er mine manglende evner eller fordi de sang på sidste vers, aner jeg ikke.

Men jeg ville høre om der var nogen herinde som kendte til et sted eller butik som kunne reparere originale PS3 controllere? Man kan jo ikke købe sådan nogle længere og dem som man kan købe er dårlige kopier eller kina-bras eller begge dele på samme tid. :D
Datsik
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: PS3 controller reparation?

Indlægaf jimmidlx » tirs 01 maj 2018 21:54

Coolshop blandt andre, har originale. Kan jo også være batteri der er dødt
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: PS3 controller reparation?

Indlægaf Datsik » ons 02 maj 2018 09:15

Ja, har godt set dem på coolshop, men 450,- for en controller som bliver sendt fra en fransk butik ved navn Gameoffer har jeg desværre ikke meget tillid til, når der er så mange ukurante kopier derude.
Jeg købte 2 controllere fra en tysk butik på Amazon.de og der var den ene uden tvivl en kopi, på trods af de lovede det var originale controllere. Jeg fik dog pengene tilbage for dem, så helt skidt var det ikke.

Ja, jeg har prøvet at skifte rundt på batterierne på de forskellige controllers jeg er i besiddelse af. Jeg har nok 5 liggende, men jeg fik ikke noget ud af det, udover færre virkende controllers. =D>

Det er bare ærgerligt at det er så svært at få originale og ægte og de fleste ikke-originale controllere jeg læser anmeldelser om virker til at være noget bras. Men jeg har fundet nogle ved navn TPLGO Wireless Controller som skulle være nogenlunde og eftersom det bare er til min 9-årige knægt som spiller mest Minecraft og LEGO, burde de godt kunne gå an.

Jeg gad bare godt det ikke var så stort et problem at få enten rigtige DS3'ere eller få dem fikset, men nu er PS3 jo også ved at være en gammel maskine så sådan er det jo bare. :)
Datsik
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: PS3 controller reparation?

Indlægaf HEADSTAR » tors 03 maj 2018 07:16

Du kan sagtens købe en original conrtoller hos Cdon eller Coolshop, du får bare ikke en æske med. Conrtolleren er i en lille pose.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: PS3 controller reparation?

Indlægaf Slimjay DK » tors 03 maj 2018 10:11

Jeg har lige købt en PS3 Slim med en controller + blu-ray remote for 300 kr .. så man kan vel også købe brugt og få noget der virker :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster