Forum

Skift af primær PS4

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skift af primær PS4

Indlægaf Kimosabe » man 17 sep 2018 10:35

Hej

Kan det passe at det er blevet mere besværligt at skifte sin primære PS4.

Jeg har en i kælderen og en i stuen, og før i tiden kunne jeg aktivere den ungerne ville spille på som primær ved blot at aktivere den som primær, hvis den ikke allerede var det.

Nu skal jeg først starte den anden op og deaktivere som primær og tilbage på den anden og aktivere som primær.

Ikke verdens største problem, men alligevel et irritationsmoment :) Er der en nemmere måde at gøre dette ?
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Skift af primær PS4

Indlægaf baunevej » man 17 sep 2018 10:43

I princippet er der kun en der behøver og være primær??, kræver dog den der ikke er det altid er online når man spiller. Ved ikke om det er en løsning for dig, desværre ved jeg intet om det og skifte frem og tilbage med primær maskine.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Skift af primær PS4

Indlægaf Kimosabe » man 17 sep 2018 11:22

baunevej skrev:I princippet er der kun en der behøver og være primær??, kræver dog den der ikke er det altid er online når man spiller. Ved ikke om det er en løsning for dig, desværre ved jeg intet om det og skifte frem og tilbage med primær maskine.


Jeg kunne måske også have beskrevet behovet lidt bedre :D

Det er fordi de spiller på deres egne profiler, som er "underprofiler" af min. Og det kan de kun på den primære ps4 med mindre de køber spillene selv.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646

+1

Re: Skift af primær PS4

Indlægaf baunevej » man 17 sep 2018 11:26

Kimosabe skrev:
baunevej skrev:I princippet er der kun en der behøver og være primær??, kræver dog den der ikke er det altid er online når man spiller. Ved ikke om det er en løsning for dig, desværre ved jeg intet om det og skifte frem og tilbage med primær maskine.


Jeg kunne måske også have beskrevet behovet lidt bedre :D

Det er fordi de spiller på deres egne profiler, som er "underprofiler" af min. Og det kan de kun på den primære ps4 med mindre de køber spillene selv.


Men spiller de på begge konsoller??, går ud fra du spiller på din profil når du spiller, og hvis du er online når du spiller, er der ingen problemmer i og spille selvom den ikke er primær :). Men er det begge maskiner i bruger alle kontoer på kan jeg godt se det er nødvendigt og skifte. Eller hvis du ikke har mulighed for konsollen altid er online når du spiller :)

Sorry har ikke læst ordenligt hvad du skrev, kan se de netop bruger begge maskiner, beklager jeg ikke havde fattet det først :oops:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted

+1

Re: Skift af primær PS4

Indlægaf Krede1972 » man 17 sep 2018 11:39

Kimosabe skrev:Hej

Kan det passe at det er blevet mere besværligt at skifte sin primære PS4.

Jeg har en i kælderen og en i stuen, og før i tiden kunne jeg aktivere den ungerne ville spille på som primær ved blot at aktivere den som primær, hvis den ikke allerede var det.

Nu skal jeg først starte den anden op og deaktivere som primær og tilbage på den anden og aktivere som primær.

Ikke verdens største problem, men alligevel et irritationsmoment :) Er der en nemmere måde at gøre dette ?


Det er korrekt at det er besværligt i og med at man skal tænde den maskine som man vil deaktivere, før man kan gøre den anden til primær. Der er ikke nogen vej uden om hvis man har behov for at skifte primær en gang i mellem.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

+1

Re: Skift af primær PS4

Indlægaf Kimosabe » man 17 sep 2018 11:59

Krede1972 skrev:
Det er korrekt at det er besværligt i og med at man skal tænde den maskine som man vil deaktivere, før man kan gøre den anden til primær. Der er ikke nogen vej uden om hvis man har behov for at skifte primær en gang i mellem.


Pokkers, tænkte det nok. Men tak for afklaring !
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster