Forum

To PS4'er

Har du brug for hjælp, så spørg her.

To PS4'er

Indlægaf Nyttha22 » lør 10 nov 2018 12:54

Hej jeg har et problem angående Netflix på min nye PS4.
Vi har to PS4'er. På den gamle har vi en PS4 Plus-konto, hvor brugeren med Plus er familieadminstrator. Vi har to andre bruger, som er børnebruger, man kan godt se Netflix på dem, men på den nye PS4 har vi logget ind på en af børnekontoerne og der kan jeg ikke downloade Netflix. Når jeg går ind på Tv og Video kan jeg heller ikke se Youtube, og den skriver at jeg skal kontakte familieadminstratoreren.
Mit spørgsmål er - Skal man lave en hel ny bruger og købe PS4 Plus igen, selvom man allerede har købt det en gang, eller kan man logge ind med den samme konto på begge PS4'er også stadigvæk spille på dem, på samme tid. Dette ville være kontoen der har PS4 Plus :?: :?: :?

- Det skal lige siges, at når jeg søger på nettet, skriver de at man skal have en SEN-konto/Playstation-Network-konto???
Nyttha22
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: To PS4'er

Indlægaf Rechain » lør 10 nov 2018 16:15

Din konto er allerede en SEN/PSN konto :) mht Netflix så er det sikkert for at undgå at en børne konto har adgang til alt på en Netflix konto som måske ikke er børne venligt. Så derfor er en sub account en begrænsning, men det har sit formål. PS+ har ikke noget at gøre med Netflix eller YouTube, men for at kunne spille online spil og diverse goder. Hvis det ikke er nødvendigt at begrænse indhold, så skift til alm. brugere på alle konsollerne. Du kan opgradere en sub account til en master, HVIS der ikke er andre løsninger.

https://www.playstation.com/en-gb/get-h ... eaches-18/

Fandt dog lige dette, måske kan du ændre APP RESTRICTIONS ??

https://www.playstation.com/en-gb/get-h ... -controls/

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: To PS4'er

Indlægaf Nyttha22 » lør 10 nov 2018 22:58

Mange tak for svar. Jeg kigger på det :)
Nyttha22
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron