Forum

To PS4 med samme konto

Har du brug for hjælp, så spørg her.

To PS4 med samme konto

Indlægaf Portuz » tors 15 nov 2018 19:22

Hej

Har to PS4 og ønsker naturligvis at kunne hente min spil til dem begge. Hvordan gøres det, og skal jeg være påpasselig med noget?
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: To PS4 med samme konto

Indlægaf enfen » tors 15 nov 2018 22:23

Det er kun den ene, der kan være primær.

På den primære PS4 kan alle konti spille dine spil - også offline. På den secondære er det kun dig, der kan spille - og du skal være online for at kunne spille digitalt indhold.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: To PS4 med samme konto

Indlægaf Portuz » tors 15 nov 2018 23:22

Så så længe jeg bruger min egen bruger, opfører de sig som om, at der kun er en konsol? Også mht. Savegames?
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: To PS4 med samme konto

Indlægaf enfen » fre 16 nov 2018 00:01

Det er kun den primære, der laver updates af saves i skyen. Men man kan frit skifte mellem, hvilken PS4, der skal være den primære.
enfen
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: To PS4 med samme konto

Indlægaf Slimjay DK » fre 16 nov 2018 15:33

enfen skrev:Det er kun den primære, der laver updates af saves i skyen. Men man kan frit skifte mellem, hvilken PS4, der skal være den primære.


Man kan dog manuelt uploade savegames i skyen på den konsol der ikke primær.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: To PS4 med samme konto

Indlægaf Portuz » fre 16 nov 2018 18:01

Tak
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: To PS4 med samme konto

Indlægaf Vreki » lør 17 nov 2018 16:26

Jeg har selv sådan et setup med to konsoller, men jeg er efterhånden blevet så magelig at hvis jeg er henvist til den sekundære så spiller jeg hovedsageligt spil hvor der gemmes centralt på en server.
F.eks Fortnite (STW), der er det fuldstændigt ligegyldigt hvilken konsol jeg logger på fra.

Men det der med at uploade og downloade manuelt fra skyen virker skam fint nok, hvis man lige husker det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron