Forum

PS4 Pro

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: PS4 Pro

Indlægaf Erroneus » man 11 mar 2019 10:29

HDD størrelse er det samme som i original PS4, det er 2,5" sata drev med max tykkelse på 9,5mm.

Ang. modeller, så hedder den nyeste PS4 Pro model cuh-7216b og det kan anbefales at gå efter den, da den larmer mindst. Det er den model som der findes i RDR2 bundle. Om man kan få den for sig selv, har jeg ikke nogle info på, men på et tidspunkt må de jo have tømt lagerne for de "gamle" modeller.

Hvis du ikke kan finde cuh-7216b modellen, så er cuh-7116b også acceptabel i form af støj, bestemt meget bedre end den originale PS4 Pro model som hedder cuh-7016b, den skal du undgå.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS4 Pro

Indlægaf Vreki » man 11 mar 2019 21:56

KFJ1972 skrev:Tja, var lige inde og opdatere den PS3 som står inde på ungernes værelse. Efter opdateringen døde maskinen :-(
Den blinker bare grønt, gult, blåt og så rødt i al evighed når jeg prøver at tænde den.

Så den firmware update kunne jeg godt have undværet....

Nu overvejer jeg så at sætte min PS4 ind til ungerne og så købe en PS4 Pro til mig selv.

Er der nogle PS4 Pro modeller som er nyere/ældre end andre? Modeller som man skal gå efter/udenom fremfor andre?

Har fundet nedenstående:
- PlayStation 4 Pro 1 TB (sort) + FIFA 19 til kr. 2,998,-
- PlayStation 4 Pro 1 TB (hvid) til kr. 3.029,-

Såfremt jeg hopper på én af ovenstående, så vil jeg nok skifte HDD til en større. Er der nogle HDD-dimensioner jeg skal være særlig opmærksom på i PS4 Pro?

Nogen som kan anbefale en bestemt HDD til PS4 Pro? Er SSHD værd at gå efter?


PS4Pro fungere aldeles udmærket med en ekstern disk, så der er egenligt ingen grund til at bøvle med at udskifte den interne disk. Behold den til savegames osv.

Det er først her for nyligt at jeg selv opgraderede den interne, og det kun fordi jeg ville have en SSD.
Så nu har jeg en 500 GB intern SSD hvor de nyeste eller mest krævende spil ligger, og så en 2TB ekstern hvor der bare fyldes op med diverse.
Der er en funktion til at flytte spillene mellem intern/ekstern, så jeg regner med de 500 GB er nok til det jeg aktivt spiller og så kan jeg flytte rundt efter behov..
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS4 Pro

Indlægaf Egeberg » tirs 12 mar 2019 09:02

Har haft en SSD i min gamle Pro, jeg synes ikke, det gjorde alverden til forskel, meget ulig PC. Tjek evt. lidt youtube videoer, inden du bestemmer dig.

Vi vandt en limited edition for nylig, det er en 7116B-model og den er ret støjsvag.
Egeberg
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Skanderborg


Re: PS4 Pro

Indlægaf Vreki » tirs 12 mar 2019 18:26

Egeberg skrev:Har haft en SSD i min gamle Pro, jeg synes ikke, det gjorde alverden til forskel, meget ulig PC. Tjek evt. lidt youtube videoer, inden du bestemmer dig.
.


Det er rigtigt nok kun en 25%-50% man sparer så på papiret syntes det ikke af meget.
Men personligt syntes jeg at det f.eks. har hjulpet til at trække Anthems loadscreens ned fra det irriterende til det acceptable.
Placebo måske, men så længe jeg er tilfreds :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster