Forum

FIFA 19 PROBLEMER

Har du brug for hjælp, så spørg her.

FIFA 19 PROBLEMER

Indlægaf glazzy » man 15 apr 2019 09:16

Hej forum

Jeg oplever en del lag/sløvt gameplay/button delay mm når jeg spiller Fifa. I starten af en kamp kan det køre fint, men efter lidt tid bliver spillerne sløve, langsomme, skyder dårligt, tager mærkelige førstegangs berøringer mm

Jeg har kontaktet EA flere gange, prøvet en kammerats PS4 for at se om det var min der var i stykker og haft en internet mand ude og kigge på mit net. Alle uden held.

Fifa18 virkede fint, der var enkelte kampe hvor spillerne virkede sløve, men virkelig få. Fifa19 virkede også fint til at starte med, men omkring november/december blev det helt galt, det er stort set alle kampe der er sådan med enkelte få undtagelser.

Jeg vil derfor høre om der er nogen der har en løsning på dette mega irriterende problem, spillet er jo stort set ubrugeligt...
Er der nogen der har haft held med at løse det ved at åbne de porte i routeren som EA foreslår?

På forhånd tak

Mvh
Glazzy
glazzy
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: FIFA 19 PROBLEMER

Indlægaf Erroneus » man 15 apr 2019 09:30

Jeg går ud fra at du spiller online så, f.eks. i FUT eller lign.

Kører du kablet eller wifi til din PS4? Hvis du kører wifi, prøv at køre kablet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: FIFA 19 PROBLEMER

Indlægaf glazzy » man 15 apr 2019 09:41

Ja, spiller online, problemet er både i WL, Rivals og Squad Battles.
Jeg kører altid med kablet forbindelse, så det er desværre ikke det.
glazzy
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: FIFA 19 PROBLEMER

Indlægaf KlumpeStumpen » tirs 16 apr 2019 13:48

glazzy skrev:Ja, spiller online, problemet er både i WL, Rivals og Squad Battles.
Jeg kører altid med kablet forbindelse, så det er desværre ikke det.


Det er EA's servere der ikke kan håndtere det. Derfor jeg bl.a. har droppet det. Når man taber kampe fordi der er så meget lag at der kan kun 15-20 sekunder fra man har trykket på en knap til der sker noget. Det er bare en typisk EA ting.
KlumpeStumpen
Niveau 0
 
Indlæg: 24

+1

Re: FIFA 19 PROBLEMER

Indlægaf glazzy » fre 19 apr 2019 09:02

Det lyder da irriterende :evil:
Så det med at åbne porte i router vil ikke afhjælpe noget hvis det er deres servere den er gal med?
Det lader da heller ikke til at det er alle der er påvirket af det, men det skyldes måske hvor man er placeret geografisk?..
glazzy
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: FIFA 19 PROBLEMER

Indlægaf Dasiima » fre 19 apr 2019 10:02

Trolling? :) I hvert fald, dit "problem" er helt bevist og har intet med dit net at gøre. Ofte er disse kampe afgjort før de er begyndt, hvorfor du oplever de problemer du beskriver. Det er blot EA, der vil have dig til at bruge penge på nye spillere/packs - så de giver dig et handicap indtil du reagerer.

Der er intet at gøre, med mindre du sletter din profil og prøver igen.
Billede
Dasiima
Niveau 2
 
Indlæg: 174
By: København

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster