Forum

Min Ps4 i fejsikret tilstand + gennemføre spil

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Min Ps4 i fejsikret tilstand + gennemføre spil

Indlægaf Lennytrain » man 10 jun 2019 11:12

Hej Forum. Jeg er helt ny herinde, og skriver fordi jeg har en Ps4 slim, med fejl på styresystemet.
Det starter med at jeg kommer til at kutte strømmen, på et forkert tidspunkt. Derefter vil Ps4 kun starte op i fejlsikret tilstand, og uden mulighed for at reparere skaden i de første 5 punkter inde i fejlsikrings menuen.

Den skriver, at jeg skal stikke et USB stik med SW fil til geninstallation af styresystemet. Ok det kan jeg så sagtens gøre, så snart jeg køber en USB pind. Men problemet er at jeg så samtidigt får slettet alle data, og alt jeg har gennemført i Red dead redemption 2. Jeg er super dårlig til at gennemføre missioner, jeg magter det simpelthen ikke, så det allerværste er at skulle starte forfa #-o

Er der mon en løsning, så jeg kan snyde mig til at have gennemført? Jeg var næsten halvvejs. Og er der andre løsninger på den fejlsikrede tilstand, så jeg slipper for de slettede data?

Mvh Lennart
Lennytrain
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Bjerringbro


Re: Min Ps4 i fejsikret tilstand + gennemføre spil

Indlægaf Erroneus » man 10 jun 2019 11:20

Hej velkommen til, desværre lyder det til at der ikke er meget at gøre.

Hvis din PS4 er i den tilstand, at de første fem punkter i fejlsikret tilstand ikke fixer det, så er der ikke meget andet at gøre, end en komplet nulstilning, som desværre betyder sletning af data. Medmindre du har haft PlayStation Plus, som gemmer en kopi af dit savegame online og samtidigt kørt maskinen i standby tilstand, så er det desværre tabt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Min Ps4 i fejsikret tilstand + gennemføre spil

Indlægaf Lennytrain » man 10 jun 2019 13:06

Ok, tak for svar og velkomsten. Så må jeg bare i gang med det tunge arbejde jeg syns det er at gennemføre missioner.
VH Lennart
Lennytrain
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Bjerringbro


Re: Min Ps4 i fejsikret tilstand + gennemføre spil

Indlægaf Erroneus » man 10 jun 2019 13:40

Surt, men ja der er ikke andet for.

Bemærk at der er 2 typer firmware, en lille og en stor. Hvis den vil lave en total reinstall fra USB, skal du hente den store, den fylder omkring 1 GB.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron