Forum

Bytte spil i fleks. Gamestop.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Bytte spil i fleks. Gamestop.

Indlægaf Dummiz » søn 08 sep 2019 22:46

Nu er det rigtig længe siden jeg har købt et spil til min PS4 og længe siden jeg har brugt mine ældre titler til at bytte ind for at reducere spil prisen på det nye spil. Jeg har kigget en del på Borderlands 3 og det ser rigtig spændende ud i den anledning var jeg inde og kigge på gamestops bytteliste. Jeg kan ikke helt forstå at de nu stort set kun tager mod nyere titler og så slår de “kun” 50% af prisen på det nye spil. Så var jeg inde og kigge på coolshop og hvad de giver for brugte spil. De giver ikke mange basøre for et spil kan jeg se. I og med borderlands 3 koster 450,- / 700,- syntes jeg det er lidt dyrt. Gør i andre noget for at spare penge på nye spil? Eller er det bare bide i det sure æble og betale.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Bytte spil i fleks. Gamestop.

Indlægaf Erroneus » søn 08 sep 2019 22:59

Hvis man vil købe det på lancering, så plejer elgiganten, bilka/føtex eller power at have de store titler til 399 kr.

Og sørme ikke om Power reklamerer for det til 399 kr i deres tilbudsavis for næste uge. Der er ikke noget i Elgigantens, og bilka/føtex har ikke deres ude for fredag den 13/9 og frem, men jeg vil skyde på de alle sammen får det til 399 kr.

Ellers må man vente til det er faldet i pris :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Bytte spil i fleks. Gamestop.

Indlægaf Vreki » man 09 sep 2019 06:47

Jeg plejer også at købe de spil jeg må have til release i Bilka/power/Elgiganten, indtil videre har der altid været mindst een af dem der har haft dem på tilbud.

Og eller så venter jeg til det kommer på udsalg i PSStore.

Jeg har aldrig brugt at give spil i bytte i en butik. Dels fordi jeg aldrig erkender at jeg er helt færdig med et spil, og dels fordi jeg ikke syntes at det er nogen specielt god handel.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: Bytte spil i fleks. Gamestop.

Indlægaf Erroneus » man 09 sep 2019 13:25

Det går som spået: viewtopic.php?f=18&t=26787

Og nu også med Bilka/Føtex.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron