Forum

Hjælp, en PS-lifer i Kolding

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp, en PS-lifer i Kolding

Indlægaf Pestowicz » man 25 nov 2019 11:40

Hejsa,
De skulle have en Collective minds FPS strikepack til PS4 på lager i Fætter BR Kolding, til små 100kr.
https://www.br.dk/spil-og-underholdning ... ricerunner

Er der en der bor i Kolding der ville kunne hjælpe mig med at få købt og sendt den til mig?

Jeg er studerende og synes det er lige stramt nok at smide 400-500kr. afsted for sådan en.
Derfor ville jeg sætte stor pris på hvis der er en i Kolding der kunne hjælpe mig med at anskaffe den her, så jeg kan få lidt flere muligheder når jeg spiller FPS spil :)

Ved godt det er et long shot, men man har lov at håbe på at en venlig sjæl vil hjælpe en gamer i nød :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Hjælp, en PS-lifer i Kolding

Indlægaf HrDanish » man 25 nov 2019 20:05

Desværre ikke i nærheden af Kolding men har du evt prøvet at ringe til enten hovedkontoret eller Kolding afdelingen det kunne da være de kunne hjælpe med at sende den mod betaling?
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hjælp, en PS-lifer i Kolding

Indlægaf MrGlennDK » man 25 nov 2019 20:23

Skal til Kolding fredag hvis det er :)
MrGlennDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1184
By: Haderslev

+2

Re: Hjælp, en PS-lifer i Kolding

Indlægaf Pestowicz » tirs 26 nov 2019 00:46

HrDanish skrev:Desværre ikke i nærheden af Kolding men har du evt prøvet at ringe til enten hovedkontoret eller Kolding afdelingen det kunne da være de kunne hjælpe med at sende den mod betaling?
MrGlennDK prøver at få fingrene i den for mig, så ser vi. Ellers kan jeg prøve at stikke dem et kald.
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Hjælp, en PS-lifer i Kolding

Indlægaf Pestowicz » tirs 26 nov 2019 00:47

MrGlennDK skrev:Skal til Kolding fredag hvis det er :)
Har sendt PB :D
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Hjælp, en PS-lifer i Kolding

Indlægaf Pestowicz » tirs 26 nov 2019 13:02

Elgiganten prismatchede og fik den til 100kr. Kan sende billede af kvit, hvis andre skal have købe en i mutanten :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster