Forum

Er PSN nede for andre ligenu?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Er PSN nede for andre ligenu?

Indlægaf BizzyVaping » ons 11 dec 2019 18:49

Er der andre der har problemer med at logge på PSN ligenu? Jeg har prøvet både med WIFI og kabel og når jeg tester forbindelsen på Ps4 fejler den ved PSN log in.

Når jeg tjekker PSN Status på nettet ser der ikke ud til at skulle være nogen problemer Pt.

Edit: tilføjer lige at det er sket lige efter at have hentet og installeret den nye systemopdate

Edit 2: Nå det virker nu. Skulle åbenbart acceptere nogen nye betingelser for det virkede igen. Fik jeg dog ingen besked om på ps4eren. Dukkede dog op da jeg prøvede at logge ind på min profil fra pc.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Er PSN nede for andre ligenu?

Indlægaf morfar » lør 21 dec 2019 15:38

Jeg bøvler meget med loginproblemer og ultra langsom hastighed på min ps4 efter seneste update. Jeg måtte også logge ind via ipad for at kunne acceptere betingelserne. Jeg har genstartet router og ps4 uden det hjælper. Håber det er en fejl i updaten og der snart kommer en rettelse.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Er PSN nede for andre ligenu?

Indlægaf morfar » lør 21 dec 2019 15:40

Matchmaking i borderlands 3 fungerer heller ikke mere. Det tager meget lang tid at få vennerne frem på vennelisten efter jeg har tændt min ps4. Downloadhastigheden er næsten ikke eksisterende for mig. Jeg er mega træt......
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Er PSN nede for andre ligenu?

Indlægaf SanneKrog » lør 21 dec 2019 20:53

Jep det har ikke virket for mig i flere dage.
Så kom min kloge søn, og lavede mit login, og så virker alt igen...:)
SanneKrog
Niveau 1
 
Indlæg: 81
By: Stege



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron