Forum

Ingen kontakt til controller

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ingen kontakt til controller

Indlægaf heba » søn 05 jan 2020 11:46

Hej

Jeg har en PS4 hvor jeg ikke kan få kontakt til controller.

PS4 har fået et slag og hvis jeg starter den normalt skriver den at "en alvorlig fejl er opstået i systemsoftwaren. PS4 genstarter" man skal derefter trykke på X for at udføre, men jeg kan ikke få kontakt til controller.

Jeg kan også starte i fejlsikret tilstand hvor den står "Tilslut dualshock4 ved hjælp af et USB-kabel, og tryk derefter på PS-knappen" Her kan jeg igen ikke få kontakt til controller.

Det skal siges at jeg har prøvet at aktivere 2 controllere både med og uden kabel uden held.

Jeg har også haft tilsluttet en ny controller som aldrig tidligere har været brugt, men der sker heller ikke noget.

Håber der er bud på alternative løsninger end en ny maskine. (den er lige uden for garanti perioden).
heba
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: AALBORG


Re: Ingen kontakt til controller

Indlægaf Erroneus » søn 05 jan 2020 12:26

Det lyder ikke særligt godt, for at sige det mildt. Hvis den har fået sig et slag og du får den fejl, lugter det af at harddisken er stået af. Det er så problem nummer et.
Problem nummer 2, som er værre, det er at du ikke kan få kontakt med nogle controllers, hverken trådløst eller via kabel, fordi det skal man kunne fra fejlsikret tilstand, ligegyldig hvordan harddisken har det.

Det lugter desværre af en fysisk skade, som har ødelagt en forbindelse i maskinen. Du kan prøve at tage harddisken ud og ind, hvilket gøres via lågen og en enkelt skrue på bagsiden, men det vil overraske mig hvis det har nogle effekt. Prøv også hvor harddisken ikke sidder i maskinen.

konsol-chips.dk ligger i Aalborg, måske de har en ide og kan give et bud på, hvad en reparation vil koste.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster