Forum

Skal jeg vente.....?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skal jeg vente.....?

Indlægaf RandersBajer » søn 02 feb 2020 23:29

Hejsa

Nu er jeg ved at blive gammel (43) og er muligvis på vej ind i min sidste spille generation Xbox series X eller Ps 5...
Jeg har en Xbox som jeg er meget glad for,der er bare et problem...Den mangler spille titeler som siger mig noget ala The last of us - Uncharted -Days gone -Final Fantasy remake .m.m....
Har også haft en Ps 4 og spillet det super fede Last of us og Uncharted,men måtte sælge den fordi at den larmede a ht og det ødelagde min spille oplevelse...Men sidder nu er vildt misundelig over at The last of us 2 og FF 7 Remake er på vej til Ps 4...og kunne da også vildt godt kunne tænke mig et gensyn med Last of us...
Så nu kommer mit spørgsmål....Har læst at den nye Ps 4 pro skulle larme en del,men samtidig læst at man kunne
købe den nyeste udgave(kan ikke lige huske nr) som ikke larmer så meget....Skal jeg købe den nyeste Ps 4 pro eller Ps slim udgave for at undgå “larm” for det ødelægger rigtig meget for mig spillemæssigt,hvis jeg sidder og bliver irriteret over det....Eller skal jeg vente med at købe PlayStation til jeg finder ud af om det skal være Xbox eller Ps 5 der måske bliver den sidste spillekonsol jeg skal have....

Håber i kan hjælpe
Mvh Aaliyahchili aka X Safe haven X....På xboxlife...
RandersBajer
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Gislinge


Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf Maethiel » man 03 feb 2020 00:31

Jeg ville vente på ps5, for den kommer jo inden længe, men har selv en ps4 pro, og jeg hører den aldrig.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf Erroneus » man 03 feb 2020 15:59

En PS4 Slim burde ikke larme meget, men omvendt er prisforskellen til en PS4 Pro som er en mere kratfuld maskine ikke stor. Nyeste CUH-7216B udgave af PS4 Pro larmer betydeligt mindre end de første PS4 Pro udgaver, men om det er for meget eller lidt, er nok noget du kun selv kan svare på :)

Personligt havde jeg nok ventet på PS5, eller i hvert fald til annonceringen som man forventer at ske i slutningen af februar eller ind i marts.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf Krede1972 » man 03 feb 2020 17:07

Vent...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf RandersBajer » man 03 feb 2020 21:13

Takker for alle svarende...Venter lige og ser hvad Sony har i ærmet :)
God aften til alle ....
RandersBajer
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Gislinge


Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf RandersBajer » tors 04 jun 2020 20:54

Har besluttet at købe mig The last of us Limited Ps 4 edition og så vente med at købe Ps 5...
Så har lige et par spørgsmål ang ændring af navn....Har læst at det godt kan have indfyldelse på/i nogle spil,men da jeg med gode grunde ikke har installeret spil på endnu,så gælder det vil ikke mig eller hvad ??
Har ændret min navn engang gratis,men nu har ungerne fundet på noget andet, de syntes jeg skulle hedde..
Så nu har jeg prøvet at ændre det og skal tilføje et betalingskort,da det åbentbart ikke kan betales over pay-pal...Har tilføjet et betalingskort,men kan ikke lade sig gøre,da der ikke er penge i wallet(tror jeg nok) der stod...Og kan må slette sit betalingskort igen,da jeg fortrækker køb gennem pay pal...Håber nogen der kan hjælpe :)
God aften til alle...
RandersBajer
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Gislinge


Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf Erroneus » fre 05 jun 2020 10:05

Skift af navn kan påvirke ældre spil, man allerede har spillet, så nej ser det ikke som et problem for dig.

Du kan godt fjerne et kreditkort, efter du har tilføjet penge til din wallet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf RandersBajer » fre 05 jun 2020 13:35

Super...Mange tak for hurtigt svar... :)
RandersBajer
Niveau 0
 
Indlæg: 17
By: Gislinge


Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf thelittlegeek » ons 08 jul 2020 14:57

Personligt ville jeg også vente. Hvis PS5 lever op til forventningerne, så bliver den rigtig vild. Og måske bliver Xbox Series også et godt alternativ! Som PS-fan tør jeg dog ikke andet end at købe PS5 :-)
thelittlegeek
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Skal jeg vente.....?

Indlægaf Jake242 » ons 08 jul 2020 16:43

Jeg skal helt sikkert have en ps5 og en xbox series x.... men jeg behøver ikke at være en first mover på ps5, min ps4 pro har jeg kun til eksklusive titler(som gerne er singleplayer spil) så de kan jeg sagtens vente et år eller to med at spille. Så har de også clearet de værste bugs... mon ikke ser kommer en ps5 slim og pro senere :lol: :lol: :roll:
Jake242
Niveau 3
 
Indlæg: 236



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster