Forum

Brick efter FW 8.0 opdatering

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf bitfreakrus » tors 15 okt 2020 07:58

Hej
Min ps4 pro døde i går, efter opdatering til FW8.0... Den stoppede midt i opdateringen, og jeg måtte så opdatere via USB, for så at konstatere det ikke virkede. Så måtte der køres en factory reset. Det gik også fint, den startede op og jeg loggede ind og begyndte at hente spil fra min konto på Store. Så satte jeg ps4 i strømsparetilstand, så kunne den stå og hygge sig med at hente data. Og nu er den ganske enkelt død... Den starter op, kommer til det første ps-logo, hænger der 30 sekunders tid, og så er skærmen bare sort derfra. controller er connected, men der er ingen respons på noget, det eneste jeg kan gøre er, at hive strømstikket. Det er da ikke normalt? Er der nogen ideer til hvad jeg kan gøre?
bitfreakrus
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf Racermus » tors 15 okt 2020 08:37

Hvis du har stikene til det, kan du prøve et andet videooutput og se om det hjælper?
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf bitfreakrus » tors 15 okt 2020 09:08

Racermus skrev:Hvis du har stikene til det, kan du prøve et andet videooutput og se om det hjælper?


Mjah, hdmi virker, for jeg kan jo se der kommer ps-logoet op. Og det signal sendes jo ud gennem hdmi...
bitfreakrus
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf HEADSTAR » fre 16 okt 2020 10:56

Det må være strømspare funktionen der er noget i vejen med. Min controll slår selv fra selv om funktionen ikke er sat til.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf bitfreakrus » lør 17 okt 2020 06:24

HEADSTAR skrev:Det må være strømspare funktionen der er noget i vejen med. Min controll slår selv fra selv om funktionen ikke er sat til.


Det er det ikke.
Tror det er hdd der ikke kunne tåle et eller andet i forb. m. opdatering.
bitfreakrus
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf BizzyVaping » lør 17 okt 2020 06:56

Hvis det er harddisken er den da heldigvis både let og super billig at skifte :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf bitfreakrus » søn 18 okt 2020 06:31

BizzyVaping skrev:Hvis det er harddisken er den da heldigvis både let og super billig at skifte :)



Yes, har bestilt en SSD. Sgu bare underligt, at harddisken står af lige præcis i en opdatering.
bitfreakrus
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf BizzyVaping » søn 18 okt 2020 06:39

bitfreakrus skrev:
BizzyVaping skrev:Hvis det er harddisken er den da heldigvis både let og super billig at skifte :)



Yes, har bestilt en SSD. Sgu bare underligt, at harddisken står af lige præcis i en opdatering.

Med en SSD bliver det selvfølgeligt lidt dyrere men så har du i det bedste fået lidt bedre performance ud af det :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Brick efter FW 8.0 opdatering

Indlægaf bitfreakrus » søn 18 okt 2020 20:30

BizzyVaping skrev:
bitfreakrus skrev:
BizzyVaping skrev:Hvis det er harddisken er den da heldigvis både let og super billig at skifte :)



Yes, har bestilt en SSD. Sgu bare underligt, at harddisken står af lige præcis i en opdatering.

Med en SSD bliver det selvfølgeligt lidt dyrere men så har du i det bedste fået lidt bedre performance ud af det :)


Jo, men fik 1 Tb til 700... Så jeg glæder mig til lidt hurtigere load-tider ;-)
bitfreakrus
Niveau 0
 
Indlæg: 7



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster