Forum

Ratchet & Clank Rift apart - Sidder fast på Torren IV

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ratchet & Clank Rift apart - Sidder fast på Torren IV

Indlægaf kaizer » man 02 maj 2022 21:58

Som overskriften siger…

Efter kampen på piratskibet, springes skibet i luften og jeg bliver smidt ned i byen.

Så langt, så godt.

Foran mig er ms. Zurkon, og bag mig er en grøn afsats. Ved den grønne afsats skulle der komme en gul tingest op i luften så jeg kan bruge min hurlshot for at komme til et nyt sted på kortet. Det sker bare ikke,

Kigger jeg på hvad jeg skal gennemføre på planeten står der: Return to town with the hurlshot. Den står markeret som ikke gennnemført.

Det har jeg gjort, da jeg ikke ville kunne komme op på piratskibet uden en hurlshot.

Er det en glitch, og hvad kan jeg gøre?
kaizer
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Ratchet & Clank Rift apart - Sidder fast på Torren IV

Indlægaf Slimjay DK » ons 04 maj 2022 07:46

Hmm, jeg kan ikke lige huske spillet i detaljer, men jeg har platin i det, og jeg har ikke haft problemer.

Men hvor du er nu, er det "town" eller skal du bare finde dit skib og så vælge "town" og flyve dertil ?

Er der ikke en youtube walk-through du kan se ?
Billede
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS
DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2453


Re: Ratchet & Clank Rift apart - Sidder fast på Torren IV

Indlægaf HrDanish » tors 05 maj 2022 19:07

Torren IV er det den med kæmpe robotten i baggrunden?

Mener jeg det er og hvis det er, så tjek lige om byen og dens npc bliver ved med at reagere som om de er under angreb. I så fald kan du prøve at resette spillet.

Det problem havde jeg i hvert fald og det gjorde jeg ikke kunne forsætte med en anden mission.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ratchet & Clank Rift apart - Sidder fast på Torren IV

Indlægaf kaizer » lør 07 maj 2022 17:40

Det var noget mærkeligt noget.

Jo, det er planeten med den kæmpe robot.

Som sagt havde jeg nedkæmpet pirater og en boss på et piratskib. Derefter beder piratkaptajnen Pierre nogle håndlangere om at springe skibet i luften. Returnerer derefter med Hurlshot til byen som foreskrevet. Hurlshot punkt kom ikke op i udkanten af byen som det skulle. Brugte lang tid på at returnere til områderne hvor piraterne havde været, og brugte meget tid på at prøve at få et af deres små skibe ned fra luften. (I løbet af missionen svævede der 3-4 skibe rundt med 5-6 pirater på hver). Der var stadig et tilbage med 2 pirater. Ligemeget hvad jeg ramte dem med, skete der intet. Så et utal af videoer, for at se om jeg havde overset noget. Jeg havde ikke overset noget.

Lige lidt hjalp det.

Jeg fandt dog ud af at jeg kunne vælge et tidligere gamesave, og jeg lavede igen opgaverne på samme møde som før.

Så virkede det. Afgjort en bug.
kaizer
Niveau 0
 
Indlæg: 20



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron