Forum

Assetto corsa competizione

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Assetto corsa competizione

Indlægaf Baest » tirs 17 maj 2022 01:55

Hjælp!
Jeg har vovet mig ud i at prøve en anden sim racer end gran turismo.
Jeg har for 2. Gang indstalleret assetto corsa competizione (med et års mellemrum)
Jeg forstår ikke spillet, menuerne, opsætningen, jeg roder rundt, og kan ikke sætte tingene op, det virker som en gætteleg, skal det være så besværligt? Findes der en manual?
Hvis jeg vil mappe mine knapper på rattet så det ligner min opsætning i gt7, går jeg helt kold, hvor mange knapper tror de der er på et rat?, der er jo så mange muligheder at man er nødt til at have en buttonbox?
Jeg må lige sige at jeg aldrig har spillet andet end gran turismo (dem alle), og har hver gang jeg har vovet mig ud i et andet bilspil, afinstalleret det 10 minutter efter, fordi jeg gav op allerede i menuerne.
Findes der guides på YT, der forklarer basics? , for jeg kan ikke finde noget, eller også ved jeg ikke hvad jeg skal lede efter?
Baest
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Svendborg


Re: Assetto corsa competizione

Indlægaf Baest » tirs 17 maj 2022 16:31

Har fundet nogle videoer selv, men tror virkelig bare jeg "nøjes" med GT.
Jeg står af hvis jeg også skal til at tjekke dæktryk osv. INDEN jeg overhovedet kører et løb, og også sætte sig ind i betydningen af dette, alt efter vejr og vind, det er sq slemt nok at der er regn, og dirt tracks i GT
Der er simpelthen for meget at holde øje med efterhånden, detvkunne være fedt, hvis man bare havde beholdt GT3, og sagt, "det her er spillet, der kommer ikke flere", og så kun udsende tilføjelser som bedre grafik, tilføjelser af baner (så man havde alle fra alle spillene), og lige sådan med biler, men ellers ikke lave om på noget, hverken pfysics, eller menu opbygning, det ville have været dejligt.
#forandringersucks!
Baest
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Svendborg



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron