Forum

PS3 larmer meget?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS3 larmer meget?

Indlægaf Sivasli_ » lør 17 jan 2009 11:45

Hejsa,

jeg er så den nye ejer af en PS3 som jeg umiddelbart er glad for, MEN sys den larmer enorm meget så snart der er gået 5 min efter jeg har tændt den.

Den er placeret på et TVbord hvor man normalt stiller en dvd, selector, video osv.

Hvorfor mon den larmer så meget? Det er umiddelbart blæseren der kører når den larmer.

på forhånd tak
Sivasli_
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf yess » lør 17 jan 2009 12:05

Lyder som om du har fået en mandags model, det er ikke meningen den skal larme så snak med dem du har købt den ved om en evt ombytning.
Min siger intet lige meget hvor hårdt jeg kører den, til sammenlign.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Martin1454 » lør 17 jan 2009 12:08

hmm.....
der kan være flere grunde til det....
1, er det er ps3 40-80 eller 60GB? 60GB lamer mere end 40-80GB...
2, er det krævende spil?fks. store spil som GTA IV kan den godt larme meget....
3. er der plads? du siger den er placeret på et TV bord, er der plads til udluftning? der skal helst være lidt plads rundt om den....
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Sivasli_ » lør 17 jan 2009 12:18

NU har jeg haft den kørende med Fifa09 i næsten 10 minut, men nu larmer den ikke. Den er så også placeret "i det fri" og ikke i et rum af tv bordet. Det er åbenbart det der skal til.

HVordan får jeg slettet en tidligere bruger og evt får den slettet komplet?

Den er købt brugt nemlig
Sivasli_
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Sivasli_ » lør 17 jan 2009 12:19

I det jeg lige får postet indlægget begynder den sku at larme igen.. Damn den er iriterrende...
Sivasli_
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf SoulDecapitate » lør 17 jan 2009 12:30

Min den første ps3 larmede også utroligt meget ( 60gb) men min 40 gb model som er cirka 1 år gammel , er utrolig lydløs.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Sivasli_ » lør 17 jan 2009 12:34

denne jeg har fået fat på er også en 40 gb har lige lavet en hurtig formatering og åbnet altan døren og nu larmer den ikke..

Mon det er fifa 09 der er et stort spil?
Sivasli_
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf yess » lør 17 jan 2009 12:39

Tjek for støv, evt. lige gi den en tur med støvsuger.
I slukket tilstand hele vejen rundt.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf CD » lør 17 jan 2009 13:07

hvis det er 40 gb kan den selv rense sig
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf TuXX » lør 17 jan 2009 14:11

Min står "gemt" i et TV bord ved siden af min Onkyo receiver (den varmer!!) oven på min Sat-modtager (som også varmer).

Den holder sig ganske lydsvag. 40GB er modellen.

Så længe du ikke har en låge foran i dit TV bord så burde den snildt kunne stå der..
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf MarkAall » lør 17 jan 2009 14:16

hehe :) som en ejer af 60gb versionen :p vil jeg lige sige de ikke alle larmer, :) har aldrig haft problemer med støj fra min. og har haft den siden udgivelses dagen.
Og den larmer slet ikke med fifa 09
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf yess » lør 17 jan 2009 14:28

CD skrev:hvis det er 40 gb kan den selv rense sig
Men kan ikke anbefales, da der ikke er noget officielt bevis på at det er en metode der er beregnet til det :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » lør 17 jan 2009 15:17

yess skrev:
CD skrev:hvis det er 40 gb kan den selv rense sig
Men kan ikke anbefales, da der ikke er noget officielt bevis på at det er en metode der er beregnet til det :wink:


Sony har udtalt at det er en metode kun autoriserede Sony folk må gøre brug af, og den feature ikke er beregnet til privatbrug. Så den renser skam maskinen for støv, Sony fratager sig bare ethvert ansvar for hvis du brænder den af.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf anlun5 » lør 17 jan 2009 15:24

Hvis du vil gøre din 40 gb ps3 mere lydløs, så ca. 1 gang hvert halve år, så slukker du på knappern på bagsiden, holder fingeren på eject knappen, og tænder igen på bagsiden, så tæsker blæserne igennem i 30 sekunder og alt støv fra blæser osv. bliver blæst ud.
Mine erfaringer med det, er i hvert fald at den bliver mere lydløs.
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Rechain » lør 17 jan 2009 17:45

Min PS3 (60GB launch) larmer skam også :) efter den er blevet varm.
Jo længere tid den er tændt, jo varmere bliver den og jo mere larmer blæseren.

Syntes nu ik det er det store problem, selvom det gjorde at jeg købte en Blu-Ray afspiller ved siden af, for at kunne nyde film i stilhed :P altså, fra afspilleren...ik fra surround anlægget...haha...så bruger kun min PS3 til spil..så larmen genere mig ik meget...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron