Forum

PS3 Ekstern Harddisk

Har du brug for hjælp, så spørg her.

PS3 Ekstern Harddisk

Indlægaf mitropen » ons 31 dec 2008 18:29

Heysa :)

Nogle der kan hjælpe før jeg giver mig i kast med at investere I en Ekstern harddisk
Vil den virke til min PS3 i USB stikket lige meget hvilken Ekstern harddisk der er tale om eller har det nogen betydning ?

Min PS3 er Old school model 60 GB

nogle der kan hjælpe ?

MVH. Mitropen

PS. gerne smid nogle links til eksterne hardiske der vil virke til en PS3 :) helst så mange gb/TB som muligt
mitropen
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf Vinterbird » ons 31 dec 2008 18:32

Ekstern harddisk er en ekstern harddisk. Virker uanset type, så længe den er USB.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 18:33

En 400GB skulle vel være nok til en konsol som PlayStation 3? I så fald ville en intern harddisk være et bedre valg. Men hvor mange Gigabytes/Terabytes er nok for dig til brug af en PlayStation 3?

Så er det nok lidt nemmere at hjælpe til. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf mitropen » ons 31 dec 2008 18:40

Mindst 1 TB ville være lækkert :)

OG den SKAL Være ekstern :)
mitropen
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Indlægaf crockett » fre 02 jan 2009 13:34

mitropen skrev:Mindst 1 TB ville være lækkert :)

OG den SKAL Være ekstern :)


Nu vil jeg ikke lægge hovedet på blokken, men skal en ekstern harddisk der skal bruges af ps3 ikke også være fat32 formateret? Hvis ja, så kan man vel heller ikke opbevare filer der er større end 4 gb? I så fald vil jeg nok konkludere at der skal temmelig mange små filer til at fylde 1 tb op... :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Anastacio » fre 02 jan 2009 13:51

crockett skrev:
mitropen skrev:Mindst 1 TB ville være lækkert :)

OG den SKAL Være ekstern :)


Nu vil jeg ikke lægge hovedet på blokken, men skal en ekstern harddisk der skal bruges af ps3 ikke også være fat32 formateret? Hvis ja, så kan man vel heller ikke opbevare filer der er større end 4 gb? I så fald vil jeg nok konkludere at der skal temmelig mange små filer til at fylde 1 tb op... :wink:

Det helt rigtigt.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster