Forum

ThePatrickBay??

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf NielChill » ons 12 dec 2012 16:37

Ikke et sted jeg ville handle.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf coolmaroxd » fre 04 jan 2013 18:43

De har black ops 2 til 199 lige nu
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf hamsjel911 » fre 04 jan 2013 19:35

Var der nogle der prøvede at handle hos ham? Han har faktisk en del gode priser, men syntes også butikken virker lidt suspekt
hamsjel911
Niveau 2
 
Indlæg: 187


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Erroneus » fre 04 jan 2013 19:38

50% på alle varer o_O ... Det lugter altså lidt af de lukker meget snart og lige skal kradse nogle penge ind.

Jeg har svært ved at se hvordan sådan et enkeltmandsfirma kan sælge f.eks. Call of Duty: Black Ops II, til over 200 kr. lavere end noget andet firma i landet.

De sælger PlayStation Network Card kr. 400 for 200 kr... og Vita Memory Card 32GB for 324 kr, ja selv en hel Vita konsol til halv pris.....

Pas på her!

Kig på http://www.trustpilot.dk/review/thepatrickbay.com - De anmeldelser der er, lugter voldsomt af falske anmeldelser, den ene har endda en reklame for deres facebook side.. >_<
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf coolmaroxd » lør 05 jan 2013 01:46

Du har ret, vi burde bare holde os væk fra den.
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Nistelroy78 » lør 05 jan 2013 14:06

Jeg tror mere det er nogen drenge der sælger ud af gamle ting de har liggende .. Tænker deres guitar hero er uden kasse eller noget , og det er jo ikke fordi de har en fysisk butik til at udstille i , så hvorfor skal det være uden kasse :D
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Nistelroy78 » lør 05 jan 2013 14:07

Erroneus skrev:50% på alle varer o_O ... Det lugter altså lidt af de lukker meget snart og lige skal kradse nogle penge ind.

Jeg har svært ved at se hvordan sådan et enkeltmandsfirma kan sælge f.eks. Call of Duty: Black Ops II, til over 200 kr. lavere end noget andet firma i landet.

De sælger PlayStation Network Card kr. 400 for 200 kr... og Vita Memory Card 32GB for 324 kr, ja selv en hel Vita konsol til halv pris.....

Pas på her!

Kig på http://www.trustpilot.dk/review/thepatrickbay.com - De anmeldelser der er, lugter voldsomt af falske anmeldelser, den ene har endda en reklame for deres facebook side.. >_<


Den ene er nok hans bror eller familie fordi han hedder også Bay ;)

Tilføjelse kigger man rundt kan man også se at alle vare der er på lageret er SIDSTE VARE uanset hvad det er ;)
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Erroneus » lør 05 jan 2013 15:28

Det tror jeg så ikke er tilfældet, de har for mange ting liggende på lager, til det kan være deres "gamle ting" og bemærk der står ikke SIDSTE VARE, men SIDSTE VARER, der er mange produkter som de påstår at have flere af.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf coolmaroxd » lør 05 jan 2013 19:58

hmm ud fra deres Facebookside, ser det rimeligt troværdig ud
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Rytteren » lør 05 jan 2013 22:05

coolmaroxd skrev:hmm ud fra deres Facebookside, ser det rimeligt troværdig ud


du køber bare alt det du vil. jeg holder mig væk
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Nistelroy78 » lør 05 jan 2013 23:51

Ja men sjovt nok har jeg haft en "Samtale" med dem i dag , på deres chat og faktisk siger han selv de lukker :D men starter et nyt projekt op om 1 års tid som de ikke vil afslører nu. Så god fornøjelse med de handler ;) .. Og alle kan lave en facebookside troværdi
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: ThePatrickBay??

Indlægaf coolmaroxd » søn 06 jan 2013 01:56

Har ikke sagt noget om at købe :) Mener bare det bliver for let at snyde, hvis det kan gøres med offentliggjorte personlige oplysninger :D altså navn, adresse og så videre :) Burde ikke kunne lade sig gøre
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf ThePatrickBay » søn 06 jan 2013 12:39

Kære allesammen, jeg kan fortælle, at det er mig, der ejer siden, og kan se, at der er nogle spørgsmål, der har hobet sig op her, og dem vil jeg forsøge at svare på.

- Ang. promoerne, så er det en fejl, at vi fik lagt dem ind - De er fjernet igen.
- E-mærket er vi ikke, men vi lever op til alle krav. Årsagen til det manglende E-mærke er prisen, da den er pænt høj i forhold til vores profit.
- Det er kun mine venner og familiemedlemmer, der har givet anmeldelser på TrustPilot, hvilket simpelthen er fordi, jeg af en eller anden grund har undladt at bede kunderne om det. Jeg kan selvfølgelig godt se det mistænkelige i det.
- Der er intet galt med 95% af Vollsmose; Det er meget få mennesker, der ødelægger det for resten. Jeg bor her, fordi jeg er studerende, så det gjaldt om at finde en billig lejlighed.
- Navnet er afledt at piratsiden, korrekt, men alle varer er enten købt af officielle danske leverandører eller hos en dansk grossist.
- Årsagen til udsalget er, som Nistelroy78 siger, at vi skal af med lageret, fordi vi arbejder på et nyt projekt.
- Når jeg skriver på Facebook-siden, er det ofte, at mine familiemedlemmer og venner deler opslagene, så der kommer lidt mere opmærksomhed.
- At der står "Sidste varer" er en standardbesked, jeg har sat til at blive vist, når der er færre end 3 varer på lager af det pågældende produkt.

Jeg gemmer linket til emnet her, så I kan bare stille spørgsmål, hvis I føler for at stille nogle!
ThePatrickBay
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf JanR » søn 06 jan 2013 13:42

Jeg har lige købt et gavekort på 400,- til PSN, til halv pris.

Jeg modtog koden på email, få minutter efter at jeg havde betalt - og indtastede den i Playstation Store uden problemer.
Stort plus herfra.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: ThePatrickBay??

Indlægaf Erroneus » søn 06 jan 2013 14:13

Super tilbagemelding og godt at høre fra ejeren af siden, med nogle fine forklaringer. Jeg håber det nye projekt kommer til at gå godt og man lærer fra nogle af de ting på den nuværende shop, som gør folk får lidt forbehold, når det er en shop de ikke kender :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron