Forum

Grid 2

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Grid 2

Indlægaf Killerduck » tirs 07 jan 2014 00:39

Fik jo Grid 2 gratis gennem PS+

Er det bare mig, eller er det siiiindsygt svært? Kom til at starte på hardcore og crashede konstant :evil:
Opgav men fandt så spillet frem igen og fandt setting.... yes, nemt nok nu :D .... tænkte jeg...

Meeen... næsten det samme på Very easy... kunne i hvert fald ikke gennemføre første bane i flere forsøg :oops:
Et crash og man er bare laaaangt bagefter. Godt nok havde jeg så glemt time relapse-funktionen, hvilket ikke gjorde det nemmere =D>

Bliver det væsentligt nemmere med øvelse og nye biler/baner, eller er det bare crash på crash på crash? :^o
For det er sgu´ikke lige mig [-X

Mvh.
Killerduck
Killerduck
Niveau 1
 
Indlæg: 50
By: 2400


Re: Grid 2

Indlægaf Odyzeus » tirs 07 jan 2014 01:51

Med lidt øvelse lærer man vel styringen bedre at kende. Og så relapse hvis det går galt. Burde ikke være super svært, efter hvad jeg husker :)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Grid 2

Indlægaf morfar » tirs 07 jan 2014 07:02

Det var svært i starten indtil man lærte styringen. Kørte første bane over 10 gange før jeg fattede spillet. Derefter tabte jeg kun et par enkelte gange i resten af karrieren.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Grid 2

Indlægaf Kongefar » tirs 07 jan 2014 10:42

Hvis du har spillet meget Gran Turismo, eller som mig, Need for Speed (The Run og titlerne i serien før det) så kan du have det svært med den drift kørestil der skal til for at blive en succes. Jeg har også måtte erkende at Grid 2 ikke er for mig, og det samme gælder de nye NFS spil samt Burnout eller for den sags skyld Ridge Racer.

Jeg bilder mig selv ind at jeg kører for "pænt" og realistisk til at jeg har styr på hvordan man skal powerslide 200 meter gennem et sving i spil som Grid. :mrgreen: Formentlig er jeg dog bare ringe.
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron