Forum

Outlast

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Outlast

Indlægaf morfar » tors 06 feb 2014 15:01

Sheikah skrev:Jeg gav det et skud med 7.1 hørebøfferne på kl buldrende mørkt om natten, i en mørklagt lejlighed da kæresten var gået til ro. Jeg holdt små 45 minutter - så blev jeg enig med mig selv om at jeg hellere måtte spille lidt Battlefield...


Var det dårligt eller var der kommet brune prikker i underbukserne?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Outlast

Indlægaf first blood dk » tors 06 feb 2014 18:29

Kan det virkelig passe at man ingen våben får i dette spil?
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Outlast

Indlægaf weissmuller » tors 06 feb 2014 18:58

Hvor lang tid af gangen spiller i ? Det er en meget stressende atmosfære :D
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Outlast

Indlægaf Morten Rask » tors 06 feb 2014 19:00

first blood dk skrev:Kan det virkelig passe at man ingen våben får i dette spil?


Ja, det passer. Det er survival horror, uden våben.

weissmuller skrev:Hvor lang tid af gangen spiller i ? Det er en meget stressende atmosfære :D


Jeg tog næsten en time i går ved midnatstid, med 7.1 headset på. Følte mig lidt stresset bagefter. :D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Outlast

Indlægaf Rechain » tors 06 feb 2014 21:14

first blood dk skrev:
Erroneus skrev:Yes den var.... out last.

HAHAHAAHAHAAHAAHAH :D

Sorry, den skulle ud :)


LOL

Hahaha, den var så dårlig at man ikke kan undgå at grine :lol: mht spillet, så har jeg klaret 15-20min..måtte holde pause pga madlavningen :P men også lidt pga det er skræmmende og virkelig fedt lavet! Endelig et survival horror spil igen :) nu kan man da prøve at komme igennem Outlast inden The Evil Within får release :D vil næsten kalde det en form for opvarming ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Outlast

Indlægaf Sleipner75 » tors 06 feb 2014 21:28

Altså jeg syntes de lyd effekter og selve stemingen er rigtig rigtig god spiller det I fuld surround og syntes godt nok det er scary :shock:
Billede
Sleipner75
Niveau 4
 
Indlæg: 329


Re: Outlast

Indlægaf Rechain » fre 07 feb 2014 00:18

Ja, har selv surround og lyden er også det bedste. Grafisk er det OKAY, glimragende spil :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Outlast

Indlægaf Sethzon » fre 07 feb 2014 02:01

Det er sgu meget underholdende, men pænt scary! Bliver ved med at sige til ham hovedpersonen: "hmm.. jeg skal da lige besøge det psykiatriske helvede, selvfølgelig uden backup og våben. Det er da en meget fornuftig ide! Overvej at tage en telefon med din store klovn!"
Sethzon
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Outlast

Indlægaf Morten Rask » fre 07 feb 2014 02:31

Sethzon skrev:Det er sgu meget underholdende, men pænt scary! Bliver ved med at sige til ham hovedpersonen: "hmm.. jeg skal da lige besøge det psykiatriske helvede, selvfølgelig uden backup og våben. Det er da en meget fornuftig ide! Overvej at tage en telefon med din store klovn!"



Backup of våben? Manden er en journalist, som har fået et tip om en historie. :-P
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Outlast

Indlægaf Stricker » fre 07 feb 2014 04:43

I får det til at lyde som om, at Outlast har genopfundet survival horror genren. Er der ingen af jer der spiller PC? :?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Outlast

Indlægaf Erroneus » fre 07 feb 2014 08:32

Det er der ingen som siger, men nice try.

Folk er bare underholdt over et survival horror spil, som der er lidt langt imellem på konsollerne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Outlast

Indlægaf Stricker » fre 07 feb 2014 09:51

Erroneus skrev:Det er der ingen som siger, men nice try.

Folk er bare underholdt over et survival horror spil, som der er lidt langt imellem på konsollerne.


Jeg forsøger ikke at være provokerende, jeg siger bare, at genren har levet i bedste velgående på PC, og er nysgerrig om folk har vidst dette, og har forsømt det blot pga platform?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Outlast

Indlægaf Sevuz » fre 07 feb 2014 12:19

Stricker skrev:
Erroneus skrev:Det er der ingen som siger, men nice try.

Folk er bare underholdt over et survival horror spil, som der er lidt langt imellem på konsollerne.


Jeg forsøger ikke at være provokerende, jeg siger bare, at genren har levet i bedste velgående på PC, og er nysgerrig om folk har vidst dette, og har forsømt det blot pga platform?


Folk er nok ikke blevet gjord opmærksom på at det var sådan på PC platformen. Folk har lagt mærke til OUTLAST fordi den er en del af PLUS som giver folk et spil gratis hver måned. På PC skal man gøre en del mere søgning selv.
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: Outlast

Indlægaf BenjaminK » fre 07 feb 2014 13:40

I et forsøg på at spille Outlast var jeg lige ved at bide tungen af mig selv .. Shiit, spiller ikke sådanne spil normalt, og så endda på denne tid af dagen var det slemt ;-) blev kun til en halv times tid ..
BenjaminK
Niveau 2
 
Indlæg: 130


Re: Outlast

Indlægaf Sevuz » fre 07 feb 2014 13:50

BenjaminK skrev:I et forsøg på at spille Outlast var jeg lige ved at bide tungen af mig selv .. Shiit, spiller ikke sådanne spil normalt, og så endda på denne tid af dagen var det slemt ;-) blev kun til en halv times tid ..


Man skal da sidde sammen med ven og skræmme live af ham mens HAN spiller det :P

Billede
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster